«سوگ در خانه» پایان می یابد

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۱۵:۳۹:۰۸
کد خبر: ۱۰۸۱۳۸۹
«سوگ در خانه» پایان می یابد
مراسم اختتامیه اولین سوگواره فیلم کوتاه «سوگ در خانه» امروز دوشنبه، ۱۲آبان ساعت ۱۹ برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، محمد رهبر، دبیر سوگواره «سوگ در خانه»، زمان برگزاری اختتامیه اولین سوگواره فیلم کوتاه «سوگ در خانه» را دوشنبه، ۱۲آبان ساعت ۱۹ اعلام کرد.

او با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر کشور و شرایط خاص پیش آمده توضیح داد: «امسال بسیاری از رویدادهای همگانی تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شدند و ما هم به صلاحدید مجید مجیدی که مدیریت این رویداد را عهده‌دار هستند، تصمیم گرفتیم اختتامیه سوگواره را به صورت پخش زنده در فضای مجازی برگزار کنیم».

رهبر همچنین اضافه کرد: «مراسم اختتامیه رویداد «سوگ در خانه»، روز دوشنبه ۱۲ آبان، از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ به صورت زنده از صفحه اینستاگرام دبیرخانه سوگواره به نشانی @javanane_rahe_iman و همچنین صفحه اختصاصی سوگ در خانه در پلتفرم روبیکا پخش خواهد شد و علاقمندان می‌توانند بصورت آنلاین این مراسم را دنبال کنند».

در این مراسم از ۱۰ فیلم برگزیده هیات داوران متشکل از مجید مجیدی، رضا میرکریمی و نرگس آبیار و هم‌چنین سه فیلم منتخب مردمی تقدیر می‌شود. سوگواره «سوگ در خانه» با همت «موسسه فرهنگی خیریه راه ایمان» برگزار شده و تمامی جوایز این رویداد از سوی نماوا به برگزیدگان تقدیم می‌شود.

 

نظر شما