عیدانه های رادیو ایران در سالروز ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق (ع)

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۱:۰۸:۳۶
کد خبر: ۱۰۸۱۶۷۹
همزمان با فرا رسیدن هفدهم ربیع الاول سالروز ولادت با سعادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) رادیو ایران ویژه برنامه های شاد و مختلفی را در نظر گرفته است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، «وحدتی که هست» با موضوع هفته وحدت  از آغاز هفته وحدت تا سه شنبه 13 آبان به تهیه کنندگی مرضیه طبرستانی ساعت 19:45 پخش می شود.

«مهر و ماه» ویژه برنامه ولادت با سعادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) با اجرای محمد نصر آبادی و تهیه کنندگی عبدالله علایی دوشنبه 12 آبان بعد از خبر ساعت 23:00 پخش می شود.

«صبح عید با شما» عوامل برنامه ساز صبح جمعه با شما عیدانه ای را برای روز ولادت پیامبر اکرم(ص) در نظر گرفته اند. این برنامه به تهیه کنندگی و کارگردانی ساجد قدوسیان سه شنبه 13 آبان ساعت 9:30 از رادیو ایران پخش می شود.

«به افق نور» سه شنبه 13 آبان با موضوع پیامبر اسلام، روح عشق، دوستی و وحدت  با حضور حجت الاسلام حمید وحیدی ، اجرای حسن همایی و تهیه کنندگی عبدالله علایی بعد از بیانات مقام معظم رهبری از رادیو ایران پخش می شود.

«اینک انسان» روایتی از مسلمان شدن سلمان فارسی است که سه شنبه ساعت 20:30 از رادیوایران موج اف ام ردیف 90 مگاهرتز و ای ام ردیف 558 کیلو هرتز پخش می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز