«عطسه» با شعر و موسیقی آمد

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۵:۳۷:۲۷
کد خبر: ۱۰۸۱۹۲۵
«عطسه» با شعر و موسیقی آمد
فرزاد فرخ خواننده پاپ جوان در برنامه تلویزیونی «عطسه» از تولید یک آلبوم جدید خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فرزاد فرخ خواننده جوان پاپ شنبه ۱۰ آبان مهمان اولین قسمت برنامه عصرگاهی «عطسه» در شبکه سه سیما بود. این خواننده پاپ بعد از اجرای تیتراژ این برنامه تلویزیونی به نام «گل مهتاب» گفت: برای تولید این قطعه زمان کمی داشتیم و چند بار تنظیم آن را تغییر دادیم تا در نهایت به این شکل برسد. «گل مهتاب» با ترانه و آهنگسازی من و تنظیم بهنام میرزایی پنجمین قطعه از آلبوم «دچار» اینجانب است.

این خواننده جوان اضافه کرد: من ۶ سال کیش زندگی کردم و در کنسرتِ بیشتر خواننده‌ها شرکت کردم. عاشق خواندن بودم و با خودم می‌گفتم یک روز اینجا کنسرت می‌گذارم و خدا خواست و همین‌طور شد. فکر کنم در این سال‌ها بیشتر از ۵۰ بار در کنسرت محسن یگانه شرکت کردم زیرا به شدت دوستش دارم و بعد از او، عاشق محسن چاوشی‌ام.

فرخ درباره سرنوشت فیلم سینمایی که قرار بود در آن بازی کند اینگونه توضیح داد: دو فیلمنامه برای من فرستادند و فعلا در حال آموزش دیدن هستم. هنوز تصمیم قطعی نگرفتم اما از یک سناریو که باید در آن در نقش یک پسر مثبت و عاشق ظاهر شوم خوشم آمده است.

خواننده «دردانه» در پایان با بیان این که قصد برگزاری یک کنسرت آنلاین را دارد، گفت: تصمیم گرفتم تا آخرین روزی که کرونا هست کنسرت با حضور تماشاگر اجرا نکنم چون سلامتی هوادارانم برایم مهم است اما در تدارک یک کنسرت آنلاین در آینده نزدیک هستم.

برنامه تلویزیونی «عطسه» از روز شنبه ۱۰ آبان با رویکرد اجتماعی و طنز، هر هفته از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ تا ۱۹ روی آنتن شبکه ۳ سیما می‌رود.

 

نظر شما