«نفوذ» به «روزهای ابدی» تبدیل شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۰:۵۰:۳۱
کد خبر: ۱۰۸۲۴۷۸
«نفوذ» به «روزهای ابدی» تبدیل شد
نام سریال «نفوذ» به «روزهای ابدی» تغییر پیدا کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنرخبرگزاری برنا؛ سریال الف فاخر «روزهای ابدی» (نفوذ) به کارگردانی جواد شمقدری و تهیه‌کنندگی محسن آقاعلی‌اکبری محصول جدید مرکز سیمافیلم است که به زودی روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

این سریال که درباره نفوذ آمریکایی‌ها در ایران و ماجرای تسخیر لانه جاسوسی است، در حال حاضر مراحل تدوین و پس‌تولید را می‌گذراند.

 این مجموعه تلویزیونی به تهیه‌کنندگی محسن علی‌اکبری و کارگردانی و نویسندگی جواد شمقدری در فصل اول، تاریخ انقلاب را از بهمن ۱۳۵۷ تا آبان ۱۳۵۸ در ۴۲ قسمت نشان می‌دهد.

در این سریال از حضور بازیگران ایرانی و خارجی استفاده شده است. بازیگران خارجی این سریال از کشورهای آلمان، بلغارستان و فرانسه انتخاب شده‌اند که به زبان انگلیسی و با لهجه آمریکایی صحبت می‌کنند؛ این بخش‌ها با زیرنویس فارسی پخش خواهد شد.

یلدا افشاری‌نیا، امین اسکندریان، کیمیا اکرمی، احمد نجفی، حمید گودرزی، رحیم نوروزی، علیرام نورایی، صالح میرزا آقایی، شهره لرستانی، زهرا سعیدی، سیدمحسن هاشمی، جلیل فرجاد، ماشاءالله شاه‌مرادی، کاوه سماک‌باشی، امیرمحمد زند، نجوا صاحب الزمانی، فاطمه بیگی، محمدجواد جعفرپور و جلال فاطمی، بازیگران ایرانی این سریال و فیلیپ ساپرکین و سامی بابو از بازیگران خارجی این سریال تلویزیونی‌ هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز