کتاب کودک را نصف قیمت بخرید

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۰۶:۳۲:۲۶
کد خبر: ۱۰۸۲۹۳۴
کتاب کودک را نصف قیمت بخرید
اعضای جام باشگاه‌های کتابخوانی و مهمدکودک‌ها از ۵۰ درصد تخفیف تا سقف خرید ۸۰ هزارتومان برخوردار می‌شوند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اعضای جام باشگاه‌های کتابخوانی از ۵۰ درصد تخفیف تا سقف خرید ۸۰ هزارتومان برخوردار می‌شوند.

فهرست کتاب‌های پیشنهادی جام باشگاه‌های کتابخوانی تا سقف ۵۰ درصد تخفیف خواهد داشت و  کتاب‌های بیرون از فهرست پیشنهادی از ۳۰ درصد تخفیف برخوردار می‌شوند. اعضای جام باشگاه‌های کتابخوانی تا پایان اسفندماه سال جاری می‌توانند از تخفیف یاد شده استفاده کنند. فهرست تدوین و معرفی شده کتاب‌های برگزیده هشت سال اخیر، با عنوان «کتاب‌های پیشنهادی پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان» را کتابفروشان در اختیار  دارند. علاوه بر آن فهرست  کتاب‌های پیشنهادی در سایت خانه کتاب بارگذاری می‌شوند.

همچنین مهدکودک‌های فعال نیز متناسب با تعداد اعضای باشگاه‌های کتابخوانی تا سقف ۱۵ میلیون ریال، از یارانه خرید کتاب بهره‌‌مند می‌شوند.

تخفیف، ویژه اعضای باشگاه‌های کتابخوانی و مهدکودک‌ها است و صرفا در کتابفروشی‌هایی ارایه خواهد شد که در سایت خانه کتاب ایران jam.ketab.ir  عضو شده باشند و فهرست این کتابفروشی‌ها از طریق این سایت در هر شهر اعلام می‌شود. خرید کتاب در این طرح تنها برای اعضای باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان امکان‌پذیر است که در سایت www.bookpromotion.ir ثبت‌نام کرده باشند.

درباره عضویت کتاب‌فروشی‌ها در این طرح نیز آمده است، هر شهرستان حداقل یک کتابفروشی عضو طرح جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی داشته باشد و ثبت‌نام کتاب‌فروشی‌های متقاضی عضویت در طرح از ۱۷ آبان‌ماه آغاز خواهد شد. کتاب‌فروشی‌ها برای عضویت در این طرح باید به سایت http://jam.ketab.ir مراجعه کنند و عضو طرح‌های تخفیف کتاب برای جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان شوند.

جام باشگاه‌های کتابخوانی با مشارکت نهادهای غیردولتی و دستگاه‌های اجرایی و عمومی استان‌ها و شهرستان‌ها فعالیت می‌کند و بیش از صد‌ها هزار کودک و نوجوان ذیل آن به فعالیت‌های کتابخوانی و ترویج کتاب مشغول هستند.

از جمله نهاد‌های همکار در پیش‌برد فعالیت جام باشگاه‌های کتابخوانی می‌توان به کتابخانه‌های عمومی، انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، صندوق بین‌المللی کودکان سازمان ملل متحد یونیسف، کمیسیون ملی یونسکو، سازمان بهزیستی، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان، شرکت ارتباطات سیار هوشمند امین، معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، اشاره کرد.

 

 

نظر شما