وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به وزیر کشور نامه نوشت

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۴:۰۹:۴۹
کد خبر: ۱۰۸۳۹۴۴
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به وزیر کشور  نامه نوشت
در آستانه برگزاری هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در هفته آخر آبان‌ماه سال جاری، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور درباره برگزاری این رویداد ملی در استان‌ها مکاتبه کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، به دنبال نامه مزیر فرهنگ و ارشاد به وزیر کشور دکتر رحمانی فضلی در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور، برنامه‌ریزی در راستای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های بیست و هشتمین دوره هفته کتاب را خواستار شد.

جلال درخشه رییس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور، برنامه‌ریزی در راستای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های بیست و هشتمین دوره هفته کتاب را خواستار شد.

در این نامه آمده است: «با توجه به شرایط کرونایی کشور و امکان ایجاد محدودیت در شیوه اجرای برخی آیین‌های حضوری، می‌توان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و با تغییر شیوه‌ها و استفاده از روش‌های خلاقانه غیرحضوری، همچنان در جهت تقویت فرهنگ کتاب‌خوانی و تشویق قشر کتاب‌خوان در هفته کتاب در استان‌ها گام برداشت.»

استانداران سراسر کشور موظف شدند تا در راستای هماهنگی و تعامل سازنده با سایر سازمان‌ها، نهادها، مراکز فرهنگی، دولتی و غیر دولتی استان در راستای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های بیست و هشتمین دوره هفته کتاب، اقدام کنند.

بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ تا ۳۰ آبانماه ۱۳۹۹ با شعار «دانایی؛ مانایی» برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز