پویش «ما عاشق محمدیم» در فضای مجازی آغاز به کار کرد

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۰:۵۹:۴۱
کد خبر: ۱۰۸۴۳۸۹
پویش «ما عاشق محمدیم» در فضای مجازی آغاز به کار کرد
فرهنگ‌سرای مهر به عنوان دبیرخانه اجرایی پویش «ما عاشق محمدیم» شرایط شرکت علاقه‌مندان به پیامبر گرامی اسلام در این پویش را اعلام کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فرهنگ‌سرای مهر به عنوان دبیرخانه اجرایی پویش «ما عاشق محمدیم» شرایط شرکت علاقه‌مندان به پیامبر گرامی اسلام در این پویش را اعلام کرد. این پویش تا ۲۱ اسفندماه مصادف با عید مبعث در فضای مجازی ادامه خواهد داشت.

پویش «ما عاشق محمدیم» با محوریت ترویج فضائل اخلاقی پیامبر اکرم(ص) با تاکید بر پنج ویژگی ایشان شامل ۱- خوش‌رویی ۲- مهربانی با کودکان ۳- امانت‌داری ۴- بردباری ۵- سخاوت و در قالب انتشار پوستر و تیزر فعالیت می‌کند.

کاربران فضای مجازی می‌توانند از طریق یکی از این چهار روش در پویش «ما عاشق محمدیم» شرکت و علاقه خود را به حضرت محمد مصطفی(ص) ابراز کنند:

۱-    نوشتن داستان مستند درباره یکی از ویژگی‌های ذکرشده به زبان فارسی یا انگلیسی و انتشار آن با هشتگ «ما عاشق محمدیم» و پوستر پویش.

۲-    منشن کردن فردی که دارای یکی از صفات اخلاقی مورد نظر است، در زیر پست صفحه «ما عاشق محمدیم». (برای هر یک از صفات اخلاقی یک پست جداگانه درج می‌شود.)

۳-    انتشار تصویر فردی که دارای یکی از پنج صفت اخلاقی مورد نظر است و بیان تجربه زیسته خود با او با هشتگ «ما عاشق محمدیم». (پوستر خام پویش برای قرار دادن تصویر فرد در سایت فرهنگ‌سرای مجازی در دسترس است.)

۴-    دعوت از دیگران برای پیوستن به پویش «ما عاشق محمدیم» با انتشار پوستر پویش در صفحه شخصی.

 

مخاطبان می‌توانند صفحه اینستاگرام welovemohammad1442  را دنبال کنند و محتوای مورد نظر خود را به آدرس welovemohammad1442@gmail.com  بفرستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز