«تهران من» به رادیو برگشت

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۱:۲۱:۵۹
کد خبر: ۱۰۸۴۹۸۱
«تهران من» به رادیو برگشت
مینا نیکانیک تهیه‌کننده این هفته برنامه «تهران من» از آغاز فصل جدید این برنامه رادیویی و اضافه شدن چند آیتم جدید به آن خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا،  مینا نیکانیک تهیه‌کننده این هفته برنامه «تهران من» درباره فصل جدید این برنامه رادیویی گفت: فصل جدید «تهران من» هر روز ساعت ۱۶ تا ۱۹ در حوزه‌های فرهنگی و هنری، اجتماعی، سبک زندگی هوشمند، فضای مجازی، طنز و… با بخش‌های متنوع تقدیم مخاطبان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در فصل جدید این برنامه چند آیتم اضافه شده است، عنوان کرد: از آن جمله می‌توان به «جناب دیجیتال» اشاره کرد که با اجرای کیوان نقره کار به سبک زندگی هوشمند پرداخته می‌شود. از دیگر بخش‌های این برنامه آیتمی با عنوان «نرو ورزش» است. ورزش کردن صبح و عصر ندارد و در هر شرایطی نیاز که وقتی را به ورزش اختصاص دهیم.

تهیه کننده «تهران من» ادامه داد: «حرف‌های خوب آدم‌های خوب» با اجرای مسعود دهنوی در حوزه اجتماعی، مریم شهرام پور در حوزه زنان و جامعه، محمد میراخلاق در حوزه ورزشی، غزل نهانی در حوزه فرهنگ و هنر و اشکان آذرماسوله گوینده نابینای تهران من در حوزه نابینایان و معلولان یکی دیگر از آیتم‌های برنامه است که در طول هفته همکاران من اجرا می‌کنند.

 

نیکانیک در پایان تاکید کرد: از دیگر بخش‌های این برنامه می‌توان به طنز روز خبری که با رویکرد نقد سازنده با عنوان «سمفونی سوژه‌ها» با اجرای نوید عظیمی روی آنتن می‌رود، اشاره کرد. همچنین «دور برگردون» آیتم اخلاقی و شهروندی که با هدف تجدید نظر در اخلاق و رفتارهای ناپسند فردی و اجتماعی تهیه و پخش می‌شود و «همدم خانوم» بازیگر «تهران من» که با اجرای زرین کشاورز به زبان طنز هر روز با موضوع روز اجتماعی نقدهایی را مطرح می‌کند از دیگر بخش‌های این برنامه رادیویی است.

 

برنامه «تهران من» به منظور تعامل و مشارکت با مخاطبان هر روز یک پرسش طراحی می‌کند و مخاطبان می‌توانند با شماره تلفن‌های ۲۲۶۵۲۴۶۶ و ۲۲۶۵۲۴۶۵ و یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۹۴ در تماس باشند و نظرات و پیشنهادهای خود را درباره موضوع روز برنامه مطرح کنند.

موضوع امروز دوشنبه ۱۹ آبان این برنامه درباره این که فاصله اجتماعی را از چه کسانی باید حفظ کنیم؛ از کسانی که دروغگو هستند یا افرادی که اهل غیبت هستند و…است.

همچنین «تهران من» در روز سه شنبه ۲۰ آبان به موضوع ادبیات قدیم و جدید، ادبیاتی که نسل جدید وارد زبان فارسی کرده‌اند و آسیب‌هایی که به فرهنگ و ادبیات وارد شده است، می‌پردازد.

 

برنامه رادیویی «تهران من» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که این هفته به تهیه‌کنندگی مینا نیکانیک، گویندگی فربد مقدم  و نویسندگی ابوذر دارابی و مریم شهرام پور  از ساعت ۱۶ روی آنتن رادیو تهران می‌رود.

 

نظر شما