رکوردشکنی در تولید انیمیشن ایرانی

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۴:۰۱:۳۹
کد خبر: ۱۰۸۵۷۲۱
رکوردشکنی در تولید انیمیشن ایرانی
مرکز پویانمایی صبا با تولید 526 قسمت از مجموعه « مهارتهای زندگی» و آغاز ساخت 26 قسمت جدید این سریال انیمیشنی به رکوردی تازه در تولید انیمیشن ایرانی دست یافت.

به گزارش برنا، مجموعه « مهارتهای زندگی» به تهیه کنندگی رضا تقدسی و کارگردانی مهراب ناصری و عبدالرحمن محمدی با تکنیک سه بعدی برای گروه سنی کودک و نوجوان به تولید 550 قسمت رسیده و 50 قسمت دیگر از آن کلید خورده و درحال تولید می باشد.

انیمیشن« مهارتهای زندگی» از مدت ها پیش تاکنون در شبکه های مختلف سیما پخش شده و می شود.

گفتنی است گستردگی مفاهیم آموزشی در زمینه مهارت‌های زندگی،  برای تولید این مجموعه فرصتی  فراهم کرده تا طراحان این انیمیشن، این برنامه را به مرز تولید 600 قسمت برساند و مولفه‌های متعددی را برای رسیدن به این هدف طراحی کنند.

در این مجموعه موضوعاتی چون خودآگاهی، آداب و معاشرت، سبک زندگی، روابط اجتماعی، جامعه، خانواده، نماز، عفاف و حجاب، همدلی، برقراری ارتباط بین فردی، برقراری رابطه موثر، مقابله با هیجانات منفی، مقابله با استرس، حل مساله، تصمیم گیری، تفکر خلاق، تفکر انتقادی و آموزش مهارت‌های زندگی اجتماعی از زیرمجموعه‌های آموزش مجموعه « مهارتهای زندگی» است که هر کدام آنها در قالب چند داستان با رویکردهای متعدد به تصویر کشیده شده‌اند.

استقبال وزارت آموزش و پرورش از این مجموعه در حدی بوده است که بسیاری از مدارس در سطح کشور از این مجموعه به عنوان مواد سمعی و بصری کمک درسی استفاده می کنند.

این مجموعه در گروه کودک مرکز پویانمایی صبا به مدیریت پوریا سازگار تولید می شود.

مجموعه انیمیشن « مهارتهای زندگی» این روزها ساعت 14 از شبکه پویا و ساعت 15 از شبکه دو به روی آنتن می رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز