۱۱۶ نفر نامزد هیات نظارت بر مطبوعات شدند

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۴:۰۸:۱۵
کد خبر: ۱۰۸۵۷۳۱
۱۱۶ نفر نامزد هیات نظارت بر مطبوعات شدند
دبیر هیات نظارت بر مطبوعات از آغاز انتخابات الکترونیکی هجدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات با حضور ۱۱۶ نامزد خبر داد.

به گزارش برنا، سیدعلاءالدین ظهوریان از از آغاز انتخابات الکترونیکی هجدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول با حضور ۱۱۶ نامزد خبر داد و گفت: با توجه به انصراف ۹۸ نفر از نامزدها تا پایان وقت اداری دوشنبه ۱۹ آبان‌ماه ۹۹، این انتخابات الکترونیکی بین ۱۱۶ نفر از مدیران مسئول متقاضی حضور در هجدهمین دوره هیات نظارت بر مطبوعات برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۴۰۴۴ نفر از مدیران مسیول، واجد شرایط رای‌دهی در این دوره از انتخابات هستند، افزود: مطابق تبصره چهار ماده ۳۳ آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات، مدیران مسیولی که پروانه انتشار رسانه آن‌ها به دلیل حکم قطعی دادگاه و یا ماده (۱۶) قانون مطبوعات توسط هیات نظارت بر مطبوعات لغو نشده باشد و همچنین رسانه آن‌ها مطابق ترتیب انتشار مندرج در پروانه صادره از سوی هیات نظارت بر مطبوعات به طور منظم منتشر شده باشد، می­‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

دبیر هیات نظارت بر مطبوعات با اشاره به اینکه مدیران مسئول برای شرکت در انتخابات تا ساعت ۱۶ امروز فرصت دارند با مراجعه به سامانه جامع رسانه‌های کشور، نامزد مورد نظر خود را برای حضور در هیات نظارت بر مطبوعات انتخاب کنند، خاطرنشان کرد: نتایج انتخابات بلافاصله پس از اتمام زمان رای‌دهی و تایید کمیته نظارتی اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی در تشریح تمهیدات امنیتی این دوره از انتخابات از حضور نمایندگان مرکز ماهر وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، همچنین پلیس فتا در ستاد انتخابات برای افزایش ضریب امنیت انتخابات خبر داد.

سید علاءالدین ظهوریان ضمن اشاره به تعدد نامزدها و حضور مدیران مسئول رسانه‌هایی با گرایش‌ها و نحله‌های متنوع فکری و سیاسی و همچنین کمپین‌های مختلف رسانه‌ای، فضای حاکم بر این دوره از انتخابات را نیز رقابتی توصیف کرد.

 

نظر شما