آثار رسیده به جایزه ادبی جلال معرفی شدند

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۰۰:۰۲:۱۱
کد خبر: ۱۰۸۵۹۳۳
آثار رسیده به جایزه ادبی جلال معرفی شدند
فهرست آثار رسیده به جایزه ادبی جلال آل‌احمد در گروه‌های رمان و داستان بلند، مستندنگاری، نقد ادبی و مجموعه داستان کوتاه منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فهرست کتاب‌های رسیده به سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل‌احمد از سوی دبیرخانه این رویداد ادبی منتشر شد.

فهرست کتاب‌های رسیده به سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل‌احمد، در چهار گروه رمان و داستان بلند، مستندنگاری، نقد ادبی و مجموعه داستان کوتاه (بر اساس حروف الفبای نام ناشر) دسته‌بندی شده‌ است.

طبق روال دوره‌های گذشته، اطلاعات مربوط به آثار منتشرشده در سال ۱۳۹۸ از موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران  به عنوان مرجع رسمی، دریافت شده است. همچنین هم‌زمان با انتشار فراخوان، طی مکاتباتی با مراکز نشر، فراخوان جایزه اطلاع‌رسانی شده بود.

بر اساس اعلام دبیرخانه، فهرست کتاب‌های دریافت شده از طریق وب‌سایت رسمی جایزه ادبی جلال آل احمد به نشانی jalal.adabiatirani.com قابل دسترسی است.

بر پایه این خبر، داوری آثار از میان کتاب‌هایی که در سال ۱۳۹۸ برای نخستین بار در یکی از حوزه‌های رمان و داستان بلند، مستندنگاری، نقد ادبی و مجموعه داستان کوتاه در ایران منتشر شده باشند، انجام می‌شود.

نظر شما