به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد برزویی‌پور؛

چالش زندگی یک زن افغان به نام سها

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۴:۲۸:۵۹
کد خبر: ۱۰۸۶۳۱۸
چالش زندگی یک زن افغان به نام سها
فیلمبرداری فیلم کوتاه «سُها» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد برزویی‌پور که روایت تغییر زندگی یک زن افغان است به تازگی به پایان رسید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فیلمبرداری فیلم کوتاه «سُها» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد برزویی‌پور و نویسندگی مسعود شهری که به تازگی به پایان رسیده است، در حال حاضر مراحل آخر پس از‌ تولید خود را طی می‌کند و تا چندروز آینده آماده ارسال به جشنواره‌های متعدد می‌شود.

محمد برزویی‌پور که تا کنون مسئولیت ساخت ۶ فیلم کوتاه را برعهده داشته، در «سُها» یک شکل جدید از فیلمسازی را به تصویر کشیده است.

 «سُها» روایت داستان زندگی زنی افغان است که تصمیم جدی برای تغییر زندگی خود می‌گیرد اما این مسیر او را وارد چالشی جبران ناپذیر می‌کند.

تکتم شاه تقی، محمد نژاد، میلاد لک، مسعود شهری، محیا رضایی، نادر جوهرزاده از بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

دیگر عوامل این عبارتند از کیوان شعبانی(مدیر فیلمبرداری)، محمدرضا ابراهیمی(فیلمبردار)، میلاد لّک(مدیر تولید)، امیر نخجوان(صدا بردار و صدا گذار)، محمدعلی حق‌پرست(تدوین)، یونس اسکندری(موسیقی)، امین شاه‌تقی(جلوه‌های‌ ویژه)، سپیده عجمی(چهره‌پرداز)، محمد برزویی(طراح صحنه و لباس)، یاسمین پدری (منشی صحنه)، نگین همایون‌پور(دستیار یک و برنامه ریز)، فرید‌نصوری، علی‌اصغر علوی(دستیار کارگردان)، فاطمه شکیبا(عکاس).

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز