گمانه زنی ها در «پنج ستاره» ادامه دارد؛

علی انصاریان؛ بودن یا نبودن مساله این است!

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۱:۵۱:۵۶
کد خبر: ۱۰۸۷۹۸۳
علی انصاریان؛ بودن یا نبودن مساله این است!
به آغاز پیش تولید فصل جدید مسابقه «پنج ستاره» این برنامه با تغییرات زیادی در زمینه فرم، شکل و حتی مجری همراه است.

به گزارش برنا، ️فصل جدید «پنج ستاره» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما، قرار است با تغییرات بسیاری در فرم و شکل به زودی روی آنتن برود.

سری جدید مسابقه «پنج ستاره» به تهیه کنندگی محمد قنبری این روز‌ها در حال پیش تولید است و مجری برنامه تغییر کرده و شنیده‌ها حاکی این است که علی انصاریان یکی از گزینه‌های اصلی اجرای این مسابقه است.

 در فصل‌های پیشین شرکت‌کنندگان تلاش می‌کردند با استفاده از اطلاعات عمومی خود و پاسخ به پرسش‌های حمید گودرزی جایزهٔ ۵۰ میلیونی مسابقه را به دست بیاورند. به عبارتی این برنامه محتوایی در قالب مسابقه، بازی بود که عموم مردم پس از ثبت‌نام یا شرکت در مسابقه‌ها از طریق اپلیکیشن و قرار گرفتن در میان پنج نفر اول برندگان می‌توانستند در برنامه به عنوان شرکت‌کننده حضور یابند. همچنین می‌توانستند با ثبت‌نام تماشاگر از طریق اپلیکیشن در برنامهٔ تلویزیونی حضور یابند. در فصل جدید تغییراتی در محتوا و جوایز انجام شده؛ به گونه‌ای که در هر قسمت ۲ شرکت‌کننده در حضور حدود ۱۰۰ تماشاگر از ابتدا تا انتها همزمان در زمینهٔ اطلاعات عمومی با هم رقابت می‌کنند تا پنج ستاره کسب کنند و برندهٔ آن قسمت شوند.

در فصل های پیشین این مسابقه اشکان خطیبی و حمید گودرزی اجرای مسابقه را به عهده داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز