«ایران امروز» بررسی می کند؛

وضعیت برجام بعد از ترامپ

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۳:۲۰:۰۱
کد خبر: ۱۰۸۸۶۵۸
وضعیت برجام بعد از ترامپ
برنامه این هفته «ایران امروز»(Iran Today) در شبکه پرس تی وی، انتخاب جو بایدن به عنوان رئیس جمهوری جدید آمریکا و موضع احتمالی وی در قبال خروج و بی توجهی آمریکا به برجام را مورد بررسی قرار می دهد.

به گزارش برنا، این برنامه با اشاره به انتخاب بایدن به عنوان رئیس‌ جمهور آمریکا به گفت و گو درخصوص افزایش امیدواری نسبت به این انتخاب در دنیا و رفع مشکلات مختلفی که ترامپ و دولت او مسبب آن بودند از جمله خروج و بی‌توجهی آمریکا به برجام می پردازد.

در این برنامه ضمن مروری بر تعهداتی که آمریکایی‌ها آن را نقض کردند و ضررهای ناشی از آن در حوزه های نفت و گاز، هواپیمایی، دارو و ...، لزوم جبران ضررهای تحمیل شده طی 4 سال گذشته به ایران برای بازگشت مجدد آمریکا به برجام مورد واکاوی قرار می گیرد.

عدم تحمل ایران مستقل از سوی آمریکا، حرام اعلام شدن مذاکره با آمریکا از سوی مقام معظم رهبری و اصرار ایران بر آرمان های انقلاب اسلامی پس از گذشت 4 دهه از استقرار حکومت جمهوری اسلامی ایران از جمله محورهای مورد بحث در این برنامه خواهد بود.

دکتر هادی حق شناس کارشناس سیاسی و دکتر ابوالفضل عمویی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس کارشناسان مهمان این برنامه هستند و دکتر حسن هانی زاده و اسفندیار خدایی کارشناسان مسایل سیاسی نیز از طریق اسکایپ به نقد و تبادل نظر درخصوص مباحث این برنامه می پردازند.

«ایران امروز» به تهیه کنندگی ساتراپ شجاعی و اجرای لیلا فرامرزی ساعت 00:05 بامداد چهارشنبه 28 آبان از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه در سه نوبت در ساعات 05:00، 12:00 و 16:00 و پنجشنبه در دو نوبت در ساعات 07:00 و 19:00 و جمعه ساعت 16:00 روی آنتن خواهد رفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز