«زندگی پیش رو» بابک کریمی را به سوفیا لورن رساند

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۸۸۳۸
«زندگی پیش رو» بابک کریمی را به سوفیا لورن رساند
بابک کریمی بازیگر ایرانی به دنبال همبازی شدن با سوفیا لورن در فیلم «زندگی پیش رو» در مورد این ستاره بزرگ هالیوود گفت: تصور نمی کردم «سوفیا لورن» را ملاقات کنم.

به گزارش برنا، بابک کریمی در مورد تجربه همکاری با «سوفیا لورن» ستاره سینما در فیلم ایتالیایی «زندگی پیش رو» گفت:  تصور نمی کردم «سوفیا لورن» را ملاقات کنم.

بابک کریمی اخیرا در فیلم «زندگی پیش رو» در کنار «سوفیا لورن» ستاره عصر طلایی سینمای هالیوود بازی کرده، تجربه ای که به گفته خودش «تصور نمی کرده سرنوشت» برای او رقم بزند.

وی در بخشی از گفتگوی اختصاصی با «نیک ویوارلی» خبرنگار نشریه ورایتی درباره همکاری با «سوفیا لورن» و تجربه بازی در کنار وی گفته است:«می خواهم از عبارتی استفاده کنم که زمانی «روبرتو بنینی» درباره فرصت همکاری با «فدریکو فلینی» گفته بود و آن را شبیه احساسی توصیف کرده بود که یک کشیش محلی، از خدمت کردن در کنار پاپ به دست می‌آورد. راه بهتری برای توصیف آن ندارم.

اولین روزی که «سوفیا لورن» را دیدم به او گفتم هرگز تصور نمی کردم شما را روزی ملاقات کنم چه برسد به آنکه بخواهیم همکاری کنیم. مسلما او را با نام کوچک خطاب نمی کردم، اما او دو دست مرا گرفت و گفت من را «سوفیا» صدا کن.

زنی همانند او  با آن که تمام ویژگی های یک ستاره را دارد، بسیار موقر و فروتن است، یک همکار فوق‌العاده. متاسفانه ما فقط یک روز در کنار هم فیلمبرداری داشتیم اما یکی از روزهای تاریخی برای من رقم خورد که هرگز فکر نمی کردم سرنوشت فرصت تجربه آن را به من بدهد.

من با فیلم های او بزرگ شدم. ان روز در زمان استراحت به او گفتم سوال های زیادی دارم و گفت هر چه می خواهی بپرس و سپس درباره «ویتوریو دسیکا»، «چارلی چاپلین» و... صحبت کردیم که بسیار تکان دهنده بود.»

فیلم «زندگی پیش رو» ساخته «ادواردو پونتی» ابتدا از تاریخ ۶ نوامبر در سینماهای آمریکا اکران محدودی داشت و از ۱۳ نوامبر (۲۳ آبان) از سوی سامانه نمایش آنلاین نتفلیکس عرضه شده است.

 

نظر شما