عادی سازی روابط اعراب و اسرائیل در برنامه «شبه قاره»

۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۹۹۰۶
عادی سازی روابط اعراب و اسرائیل در برنامه «شبه قاره»
برنامه این هفته «شبه قاره» (The Subcontinent) در شبکه پرس تی وی، موضع کشورهای منطقه شبه قاره نسبت به عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی را مورد بحث و تبادل نظر قرار می دهد.

به گزارش برنا، در این برنامه با نگاهی به عادی سازی روابط میان کشورهای امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی و واکنش کشورهای شبه قاره نسبت به این مسئله، روابط میان بنگلادش و رژیم صهیونیستی و واکنش مردم این کشور در قبال عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صیونیستی مورد واکاوی قرار می گیرد.

 

این برنامه ضمن مروری بر تغییرات دیدگاه مردم شبه قاره نسبت به رژیم صهیونیستی به دنبال عادی سازی روابط کشورهای عربی با این رژیم به نقد و بررسی نقش عربستان سعودی در عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی می پردازد.

 

نگاهی به پیامدهای عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی بر آینده روابط میان هند و پاکستان، تاثیر عادی سازی روابط بر اتحاد کشورهای منطقه و تغییرات ژئوپلتیک ناشی از عادی سازی روابط میان کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی از جمله محورهایی است که در این برنامه مورد بحث و گفت و گو قرار خواهد گرفت.

«شبه قاره» به تهیه کنندگی حسین مهدیان و اجرای محمد جان حسین جمعه 23 آبان ساعت 17:00 به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش خواهد شد. تکرار این برنامه شنبه ساعت 10:00 و 16:00 ، یکشنبه ساعت 00:05 بامداد، 07:00 و 18:00 و دوشنبه ساعت 11:00 روی آنتن خواهد رفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز