اهدای زندگی به روایت « ما ایرانی ها»

۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۲:۱۷:۴۲
کد خبر: ۱۰۹۰۲۶۶
اهدای زندگی به روایت  « ما ایرانی ها»
برنامه «ما ایرانی ها» به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی امشب ساعت ۲۲ میزبان زهرا زمانی از بانوان خیر «یاسوج» است .

به گزارش برنا، برنامه «ما ایرانی ها» به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی امشب  پنج شنبه  ( ۲۹  آبان ماه ) ساعت ۲۲ میزبان  زهرا زمانی بانویی از دیار زاگرس «یاسوج» است که در این برنامه به بیان  فعالیت ها و تلاش های خدا پسندانه خود در جهت مسولیت پذیری اجتماعی و گرفتن  رضایت از خانواده های دهنده عضو و حمایت از خانواده های گیرنده عضو می پردازد.

 " دکتر  زمانی  " در شهر یاسوج با عنوان بانویی که جان های زیادی را نجات داده ،مشهور است . وی نخستین زن در شورای شهر یاسوج است که تا کنون رضایت ۱۰۰ خانواده برای پیوند اعضا و اهدا به بیماران نیازمند جلب کرده است.

اورنگی تهیه کننده در باره این قسمت  گفت : در این قسمت می خواهیم، بگوییم زنان تحصیل کرده در تمامی شهرستان های کشور حتی شهر های کوچک، می توانند از توانایی ها و دانش خود در برای پیشرفت و رفع مشکلات مردم شهر خود استفاده کنند .

برنامه  ترکیبی «ما ایرانی ها» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که یکشنبه ، سه شنبه ، پنج شنبه و جمعه  هر هفته ساعت ۲۲ از شبکه پنج  سیما پخش خواهد شد .

مخاطبان برنامه می توانند پیام های خود را راجع به موضوعات و محورهای برنامه  از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۵ با ما در میان بگذارند.

 

نظر شما