« نقش من» در گام دوم انقلاب

۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۴:۳۴:۰۶
کد خبر: ۱۰۹۰۳۳۸
« نقش من» در گام دوم انقلاب
برنامه « نقش من» این هفته با موضوع تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، با دو مهمان ویژه ، گفتگویی جالب و دیدنی دارد.

به گزارش برنا، برنامه « نقش من» این هفته با موضوع تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، با دو مهمان ویژه ، گفتگویی جالب و دیدنی دارد.

دکتر لطف الله فروزنده مهمان روز پنجشنبه 29 آبان این برنامه است و پیرامون نقش کارمندان و مدیران تراز تمدن نوین اسلامی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب صحبت خواهد کرد.

مهمان روز جمعه 30 آبان نیز سید نظام الدین موسوی، نماینده مردم تهران در مجلس است که پیرامون تبیین و تشریح نقش نمایندگان در تحقق بیانیه گام دوم صحبت می‌کند.

موسوی با تاکید بر اینکه مجلس پس از انقلاب اسلامی حقیقتا در تحولات بسیار تاثیرگذار بوده است، گفت: تحقق بیانیه گام دوم که در حقیقت مانیفست و نقشه راه سیاست‌گذاری کلان ۴۰ سال آینده کشور و انقلاب است، کارگزاران مختلفی هم در حاکمیت و هم در جامعه دارد.

وی با اشاره به تعبیر رهبری مینی بر اینکه وظیفه مجلس ریل‌گذاری و مشخص کردن مسیر حرکت است، گفت: گاهی می توان مسیر را به گونه ای طراحی کرد که در کوتاهترین راه و زمان ممکن به مقصد رسید وگرنه وقت و هزینه و انرژی مردم گرفته می شود؛ لذا مجلس باید این ریل گذاری را درست انجام دهد.

این نماینده مجلس با تاکید بر تفکر «ما می‌توانیم» گفت: این تفکر جوهره گام دوم انقلاب در عرصه فرهنگ و اقتصاد است و اگرما بتوانیم این تفکر را تئوریزه کنیم و مجلس، دولت، نظام و مردم بر پایه ی عنصر و ایده "ما می‌توانیم" حرکت کنند قطعا گام دوم انقلاب اسلامی به سرمنزل مقصود می رسد و تمدن بزرگ و شکوهمند اسلامی دستاورد آن خواهد بود.

خاطر نشان می سازد : برنامه نقش من با تهیه کنندگی امیرمسعود نراقی پور روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت 21 از شبکه قرآن پخش می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز