چتر حمایت و مهربانی برای بانوان به روایت «ما ایرانی‌ها»

۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۷:۳۹
کد خبر: ۱۰۹۰۵۹۲
چتر حمایت و مهربانی  برای بانوان به روایت «ما ایرانی‌ها»
برنامه «ما ایرانی‌ها» به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی امشب جمعه ( ۳۰ آبان ماه ) ساعت ۲۲ میزبان " مهناز پیر جماعت " مدیر بوستان بانوان نرگس در منطقه 18 است. بانوی خیری که تلاش می کند تا از زنان سرپرست خانوار و بد سرپرست حمایت کند.

به گزارش برنا، " مهناز پیر جماعت  "  با کار آفرینی برای زنان سرپرست خانوار در این بوستان ، نه تنها باعث رفع مشکلات کارمندان خود شده است  بلکه به دیگر خانواده های نیازمند در هزینه درمان، هزینه اجاره خانه، تهیه جهیزیه و ... کمک کرده است و این بوستان را به پایگاه  همدلی برای رسیدن افراد به خواسته هایشان تبدیل کرده است.

اورنگی تهیه کننده در باره این قسمت  گفت : بانوان ستون آسایش خانواده هستند . در این برنامه می خواهیم فعالیت های بانوانی که با کارآفرینی به کمک زنان سرپرست خانوار و خانواده های نیازمند دیگر میروند، بپردازیم تا مخاطبان فهیم برنامه دید گسترده تری نسبت به تاثیر فعالیت اجتماعی بانوان پیدا کنند.

برنامه  ترکیبی  «ما ایرانی‌ها» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که یکشنبه ، سه شنبه ، پنج شنبه و جمعه  هر هفته ساعت ۲۲ از شبکه پنج  سیما پخش خواهد شد .

مخاطبان برنامه می توانند پیام های خود را راجع به موضوعات و محورهای برنامه  از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۵ با ما در میان بگذارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز