همزمان با هفته بسیج؛

صدای بسیج را از رادیو ایران بشنوید

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۸:۳۱:۱۲
کد خبر: ۱۰۹۰۸۱۰
صدای بسیج را از رادیو ایران بشنوید
با نزدیک شدن به پنجم آذر؛ سالروز تشکیل بسیج مستضعفان و هفته بسیج، رادیو ایران از شنبه اول آذر در برنامه های مختلف به دستاوردهای بسیج در عرصه های گوناگون می پردازد.

به گزارش برنا؛ برنامه های هفته بسیج در رادیو ایران به این شرح است؛ «سلام صبح بخیر» با مسئولین سازمان بسیج مستضعفین و سرداران بسیجی گفت و گو می کند. این برنامه از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۶:۳۵ از رادیو ایران پخش می شود.

«خانه و خانواده» با مادران شهدا گفت و گو می کند و از همکاری بانوان در پایگاه های بسیج برای تولید ماسک و تامین مایحتاج نیازمندان می گوید. خانه و خانواده از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۰۹:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود.

«نمودار» از بسیج سازندگی و اشتغال زایی در مناطق محروم می گوید. این برنامه از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰:۲۰ پخش می شود.

«به افق آفتاب» فعالیت های پایگاه های فرهنگی بسیج در مساجد را انعکاس می دهد. این برنامه هر روز ساعت ۱۱:۲۵ پخش می شود.

برنامه «پلاک هشت» در این هفته به صورت ویژه با رزمندگان و فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس در خصوص نقش بسیج در دوران دفاع مقدس گفت و گو می کند.

همچنین از جنگ نرم و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن توسط بسیجیان خواهد گفت.

«پلاک هشت» این هفته به تهیه کنندگی شهاب نادری از شنبه ساعت ۱۳:۳۰ از رادیو ایران پخش می شود.

برنامه «کافه هنر» با شاعران و هنرمندان شعر و ادبیات موسیقی، تئاتر و سینمای بسیج و دفاع مقدس گفت و گو می کند.کافه هنر از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶:۰۰ پخش می شود.

«ایرانشهر» نیز از تفکر بسیجی برای حل مشکلات می گوید. این برنامه از شنبه تا چهارشنبه بعد از خبر ساعت ۱۷:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود.

«حوض نقره» که جمعه ها ساعت ۱۸:۰۰ پخش می شود به بررسی سینمای بسیج و دفاع مقدس می پردازد.

گفتنی است در برنامه های دیگر رادیو ایران نیز با توجه به هفته بسیج و مسولیت برنامه ها به تلاش های بسیج گران پرداخته می شود.

 

نظر شما