دانشکده علوم پزشکی در کربلا شعبه می زند؛

توسعه روابط علمی ایران و عراق

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۴:۵۲:۰۷
کد خبر: ۱۰۹۱۱۹۱
توسعه روابط علمی ایران و عراق
در دیدار حجت‌الاسلام غلامرضا اباذری با عادل عبدالمهدی، نخست وزیر سابق کشور عراق توسعه روابط علمی دو کشور در زمینه‌های همکاری‌ علمی،‌ دانشگاهی و فرهنگی مورد بررسی و تأکید قرار گرفت.

به گزارش برنا، عادل عبدالمهدی از روابط بسیار محکم تاریخی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی سخن گفت و به توجه بیش از پیش این روابط در جهت رشد و توسعه در ابعاد مختلف اشاره کرد.

مدیر مرکز التنمیه المستقل که موسسه‌ای فعال در حوزه خدمات علمی و دانشگاهی، عمرانی، درمانی، اجتماعی و فرهنگی است به ارائه گزارشی از اقدامات این موسسه جهت همکاری‌های دوجانبه پرداخت.

رایزن فرهنگی کشورمان گزارشی از شروع فعالیت‌های رایزنی فرهنگی ایران در حوزه های مختلف بخصوص حوزه علمی ، دانشگاهی و فرهنگی ارائه و روابط محکم بین دو ملت را تحت تاثیر هیچ قدرتی ندانست و به ناگسستنی و جدایی ناپذیر بودن این روابط اشاره کرد .

حجت‌الاسلام غلامرضا اباذری در ادامه به آخرین وضعیت فرهنگی بین دو کشور پرداخت و به سیر اقدامات صورت گرفته در حوزه هایی علمی ،دانشگاهی و فرهنگی اشاره کرد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های علم پزشکی در ایران در حوزه های مختلف خاطرنشان کرد:آمادگی انتقال تجربیات علمی و پزشکی به دانشگاه های عراق را داریم.

حجت‌الاسلام اباذری از روند تأسیس شعبه دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران در شهر کربلا با حمایت‌های مردمی عراق خبر داد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز