فرهنگسرای کارو تعاون برگزاری می کند؛

اجرای طرح «کتاب‌رسان سلامت» تا در منازل

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۱:۳۷:۴۰
کد خبر: ۱۰۹۱۶۳۴
اجرای طرح «کتاب‌رسان سلامت» تا در منازل
با انگیزه «در خانه بمانیم و کتاب بخوانیم» فرهنگ‌سرای کار و تعاون طرح «کتاب‌رسان سلامت» را اجرا می کند.

به گزارش برنا، رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون از اجرای طرح «کتاب‌رسان سلامت» به مناسبت بیست و هشتمین دوره هفته کتاب با شعار «در خانه بمانیم و کتاب بخوانیم» خبر داد و گفت: این روزها که به خاطر ویروس کرونا شهروندان علاقه‌مند به مطالعه به کتاب‌های مورد نظر خود دسترسی ندارند، کتابخانه علامه طباطبایی(ره) فرهنگ‌سرای کار و تعاون با اجرای این طرح برای جلوگیری از مراجعه و تجمع در کتابخانه، کتاب‌های مورد نظر شهروندان را به درب منازل آنها ارسال می‌کند. 

وی گفت: این طرح با هدف ترویج فرهنگ مطالعه، کاهش آلودگی هوا، کاهش ترافیک و از همه مهم‌تر جلوگیری از شیوع کرونا به همت کتابخانه علامه طباطبایی(ره) و با همکاری شرکت پاک چرخ ایرانیان (بیدود) اجرا می‌شود.

حشمتی افزود: شهروندان با عضویت در کتابخانه علامه طباطبایی(ره) می‌توانند از طریق سایت tlib.tehran.ir و یا تلفن کتابخانه به شماره ۶۶۰۴۶۹۴۶ کتاب‌های مورد نظرشان را سفارش بدهند، سپس کتاب‌ها بعد از آماده‌سازی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به درب منزل آنان ارسال خواهد شد.

ساعت خدمت‌رسانی در روزهای زوج از ساعت ۱۰ تا ۱۲:۳۰ دقیقه خواهد بود. در این زمینه ویدئوکلیپی نیز به نشانی https://aparat.com/v/MeQYS در فضای مجازی منتشر شده است.

 

نظر شما
پرونده ویژه