زندگی هنرمندان در روزگار کرونایی؛

تئاتر در شرایط فعلی از همه نظر محروم است/برای افرادی که اصول بهداشتی را رعایت کرده اند ارزش بیشتری قائل هستم!

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۳:۵۷:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۲۰۶۷
تئاتر در شرایط فعلی از همه نظر محروم است/برای افرادی که اصول بهداشتی را رعایت کرده اند ارزش بیشتری قائل هستم!
شایسته ایرانی بازیگر فیلم ها و سریال هایی چون "خانه امن" ، "آیینه های روبه رو"، "ترور خاموش"، "سایه ها" است که در کارنامه اش آثار ارزشمندی از جمله "امکان مینا" و "فصل نرگس" دیده می شود. این بازیگر شایسته در مورد شرایط زندگی اش در این روزهای کرونایی با خبرگزاری برنا صحبت کرد.

شایسته ایرانی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص اینکه آیا در این روزهای کرونایی مشغول به کار است یا خیر به خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: خیر در حال حاضر مشغول به کار نیستم اما در شهریورماه سر پروژه ای در شرایط خیلى سخت بخاطر محدودیت هاى کرونا حضور داشتم که تجربه اى متفاوت و عجیب بود و در حال حاضر این سریال را بنام خانه امن از شبکه یک در حال پخش دارم .

ایرانی در خصوص امرار معاش در این روزهای کرونایی گفت: به دلیل اینکه قرنطینه هستم و کار نمی کنم امرار معاشی هم فعلا از طریق شغل خودم ندارم و به اجبار باید صبر کنم تا در شرایط بهتر بتوانم کار کنم.

او با اشاره به اینکه ترجیح می دهد در خانه بماند یا کار کند بیان کرد: در حال حاضر و در شرایط فعلی ترجیح می دهم در خانه بمانم چرا که بعد از شهریور ماه که سر بازی در سریال خانه امن بودم سعی کردم از آن روز به بعد فقط برای کارهای ضروری بیرون بیایم و الان هم فقط می خواهم در قرنطینه باشم.

شایسته ایرانی با توجه به دو هفته تعطیلی پیش رو به عنوان هنرمند برای کاهش کرونا پیامی کوتاه داد و افزود: مسلما سختی این شرایط برای افرادی که  تمامى پروتکل را در این ٨ ماه رعایت کرده اند و نتوانستند با نزدیکانشان بدرستى ارتباط برقرار کنند سخت تر می شود ولی من فکر می کنم این دسته از آدم ها که مدام صبورى کردند چون سلامتی خود و دیگران برایشان ارزشمند بوده است باز هم می توانند این شرایط سخت و طاقت فرسا را پشت سر بگذارند و ادامه دهند و من برای این دسته از افراد بیشتر ارزش قائل هستم و از مردم می خواهم تا جایی که می توانند اصول بهداشتی را رعایت کنند تا این ویروس منحوس از جامعه ریشه کن شود.

او در خصوص این سوال که چه پیامی برای برنامه ساز ‌‌ها دارید تا کاری کنند مردم در خانه بمانند افزود: این موضوع کلی است درواقع دولت باید بتواند شرایطى را از نظر مالى تامین کند تا موقتا مردم در خانه بمانند و حداقل از جهت مالى کمتر نگران باشند. به نظرم در بدترین شرایط هر کس که خودش و عزیزانش را دوست داشته باشد و احساس مسئولیت کند، حتما بیشتر رعایت می کند.

این بازیگر با اشاره به بسته شدن سینما ها و اینکه آیا شبکه های نمایش خانگی می توانند خلاء را پر کنند خاطر نشان کرد: فکر می کنم تا حدودى  توانسته خلاء را پر کند اگر که مردم به شکل قانونى فیلمها را تماشا کنند. درواقع علاقه مندان به شبکه های نمایش خانگی و حتی تلویزیون کم نیستند و حتی بسیاری از مردم استقبال خوبی از این نوع شبکه ها می کنند ولى به هرحال برای عوامل سازنده فیلمها ناراحت کننده است که فیلم هایشان در سینما اکران نمی شود و اما در حال حاضر این شرایط فعلى در مورد تئاتر بیشتر دردناک است که از همه نظر فعلا محروم است. متاسفانه این پروسه ى ناامن یک پروسه ی غیر قابل تحملی  برای همه است و چاره اى جز صبورى و امید براى گذراندنش وجود ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز