معرفی فیلم؛

آخر هفته با «جمشیدیه» و سارا بهرامی

۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۷:۵۷:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۷۳۰۶
آخر هفته با «جمشیدیه» و سارا بهرامی
جمشیدیه فیلمی به کارگردانی و نویسندگی یلدا جبلی ساختهٔ سال ۱۳۹۷ است که نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

به گزارش برنا، فیلم سینمایی «جمشیدیه» به صورت آنلاین اکران شده است و علاقه‌مندان می‌توانند این فیلم را از پلتفرم‌های اینترنتی مشاهده کنند.

از نکات قابل توجه «جمشیدیه» حضور کیومرث پوراحمد و بهرام عظیمی دو کارگردان مشهور سینما و انیمیشن است که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. پیش از این فیلم سینمایی داره صبح میشه به کارگردانی یلدا جبلی فیلمساز جوان سینما در گروه هنر و تجربه به نمایش عمومی درآمد که مورد توجه منتقدان و اصحاب رسانه قرار گرفت.

داستان فیلم جمشیدیه

«جمشیدیه»، فیلمی در ژانر اجتماعی-خانوادگی به نویسندگی «یلدا جبلی» و «فردین خلعتبری» و کارگردانی «فردین خلعتبری» و محصول سال 1397 سینمای ایران است. بازیگران مطرحی همچون «سارا بهرامی»، «حامد کمیلی»، «پانته آ پناهی ها»، «سعید چنگیزیان»، «ستاره پسیانی» و «ندا جبرائیلی» در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. جمشیدیه، با نگاهی اجتماعی به یکی از معضلات فراگیر جامعه می پردازد. «ترانه» و «امیر»، زن و شوهر 34 و 37 ساله ای هستند که درست در شب تولد امیر درگیر یک حادثه می شوند و برای کشف حقایق نهفته در دل این حادثه، وارد مسیر پیچیده ای می شوند که هر چه بیشتر در آن پیش می روند، امکان بازگشتشان کم و کمتر می شود.

درباره فیلم جمشیدیه

فیلم جمشیدیه به کارگردانی یلدا جبلی در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم سارا بهرامی، حامد کمیلی، پانته آ پناهی ها، سعید چنگیزیان، ستاره پسیانی , ندا جبرائیلی به هنرمندی پرداخته‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز