آیین رونمایی از کتاب «نا» برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۰۲:۵۸:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۸۷۲۵
آیین رونمایی از کتاب «نا» برگزار می شود
آیین رونمایی از کتاب «نا»، زندگی‌نامۀ شهید سید محمدباقر صدر، نوشتۀ مریم برادران از سوی پژوهشگاه شهید صدر و با همکاری سازمان اسناد و کتابخانۀ ملی برگزار می‌شود.

به گزارش برنا؛ آیین رونمایی از کتاب «نا»، زندگی‌نامۀ شهید سید محمدباقر صدر، نوشتۀ مریم برادران از سوی پژوهشگاه شهید صدر و با همکاری سازمان اسناد و کتابخانۀ ملی برگزار می‌شود.

در این مراسم که در اندیشگاه سازمان اسناد و کتابخانۀ ملی و با اجرای کارشناس محترم آقای شهرام شکیبا برگزار می‌شود، آیت‌الله احمد مبلغی عضو مجلس خبرگان رهبری، سرکار خانم دکتر بروجردی رئیس سازمان اسناد و کتابخانۀ ملی، دکتر مسعود معینی‌پور مدیر شبکۀ چهار سیما و مریم برادران نویسنده کتاب حضور خواهند داشت و به ارائه نظر و بررسی کتاب خواهند پرداخت.

گفتنی است کتاب «نا»، جدیدترین اثر پژوهشگاه تخصصی شهید صدر درباره زندگی و زمانۀ این شهید والامقام است که در قالب زندگی‌نامه داستانی با قلم سرکار خانم برادران چاپ و منتشر شده است. این کتاب که نخستین بار در آبان ماه ١٣٩٩ به چاپ رسید اینک چاپ چهارم آن روانه بازار کتاب شده است.

مریم برادران کوشیده این روایت، کتاب بلند و پرحجمی نباشد، اما داستانی جامع همراه با جزئیات فراوان را روایت کرده که از ارتباطات خانوادگی گرفته تا مبارازات سیاسی و فعالیت‌های علمی و... را دربر می‌گیرد.

نا روایت‌های بی‌روحِ تاریخی را در قالب و زبان داستان روایت کرده، ولی درعین‌حال واقعیت است و اغراقگری و خیال‌پردازی ندارد. همۀ جزئیات این کتاب دارای مستندات تاریخی و تأیید از سوی همسر و دیگر اعضای خانوادۀ شهید صدر است.

یادآور می‌شود آیین رونمایی کتاب نا روز دوشنبه ١٧ آذرماه ١٣٩٩ از ساعت ١۵ تا ١٧ در اندیشگاه فرهنگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی، واقع در اتوبان حقانی (غرب به شرق)، خروجی کتابخانه ملی برگزار خواهد شد. همچنین این مراسم به‌صورت زنده از صفحۀ رسمی اینستاگرام پژوهشگاه شهید صدر و صفحۀ اندیشگاه سازمان اسناد و کتابخانۀ ملی به آدرس‌های زیر پخش خواهد شد.

https://www.instagram.com/shahidsadr/

https://www.instagram.com/andishgah.nlai/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز