به بهانه آخرین شب پاییز؛

غلامحسین لطفی: امیدوارم یلدا بهانه‌ای باشد برای حداقل یک شب شاد بودن

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۰:۱۰
کد خبر: ۱۱۰۵۰۱۹
غلامحسین لطفی: امیدوارم یلدا بهانه‌ای باشد برای حداقل یک شب شاد بودن
غلامحسین لطفی با اشاره به اینکه در حال حاضر به دلیل مشکلات متعدد مردم روحیه خوبی ندارند گفت: غلامحسین لطفی: امیدوارم یلدا بهانه‌ای باشد برای حداقل یک شب شاد بودن

غلامحسین لطفی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: مدت‌هاست که در هیچ فیلم و سریالی حضور نداشتم، البته چند پیشنهاد سینمایی و تلویزیونی داشتم که همه آن‌ها را رد کردم، در حال حاضر بیش از هر چیز خانه‌نشینی را ترجیح می‌دهم.

لطفی تصریح کرد: خانه‌نشینی را به دلایل مختلف در این شرایط ترجیح می‌دهم. یکی از این دلایل دستمزد پایین فیلم‌ها و سریال‌ها است؛ همچنان با وجود نابسامانی‌ها اقتصادی و وضعیتی که شاهد هستیم دستمزدهای 20 سال پیش را پیشنهاد می‌دهند و من ترجیح می‌دهم به جای دریافت چنین دستمزدی بیکار باشم.

این بازیگر در ادامه گفت: دلیل بعدی کیفیت پایین آثار سینمایی و تلویزیونی است، مدت‌هاست پیشنهاد خوبی نداشتم که بخواهد نظرم را جلب کند و کیفیت آثار واقعاً در این چند سال به حداقل رسیده است. از طرفی حتی اگر پیشنهاد خوبی داشته باشم هم بیکاری را در شرایط شیوع ویروس کرونا ترجیح می‌دهم. این روزها کار کردن بسیار خطرناک است.

او افزود: درباره ادامه فیلمبرداری‌ها یا جلوگیری از تولید آثار هیچ نظری نمی‌توانم داشته باشم. به هر حال مسائل بسیاری در این موضوع مطرح است که باید به همه آن‌ها توجه شود. امسال در کنار مشکلات اقتصادی با کرونا هم جنگیدیم و این وضعیت حال خوبی برای هیچ کدام از ما باقی نگذاشته است. من هم در این شرایط حالم خوب نیست و واقعاً روزهای سختی را می‌گذرانیم. در واقع وقتی مردم روحیه خوبی ندارند برای من به عنوان بازیگر هم روحیه‌ای باقی نمی‌ماند که بخواهم کار کنم.

این بازیگر در پاسخ به این پرسش که عملکرد تلویزیون در روزهای شیوع کرونا را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: سال‌هاست که دیگر تلویزیون نگاه نمی‌کنم و اصلاً از برنامه‌ها و آثار تلویزیون خبر ندارم که بخواهم عملکرد این رسانه را در روزهای شیوع کرونا بررسی کنم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «خانه به دوش» در پایان با تبریک شب یلدا گفت: شب یلدا یا هر اتفاق دیگری مثل عید نوروز اتفاقی خوشایند است تا حداقل دقایقی از دغدغه‌های روزمره فاصله بگیریم و کمی شاد باشیم. هر اتفاقی که بتواند ما را از غم و ناراحتی این روزها کمی دور کند اتفاقی مثبت و پسندیده است که من از آن استقبال می‌کنم. برای همه مردم ایران شادی و روزهای خوب آرزو می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز