برگزاری یادواره رسانه‌ای مکتب شهید سلیمانی

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۰۹:۳۵:۲۰
کد خبر: ۱۱۰۶۴۸۵
برگزاری یادواره رسانه‌ای مکتب شهید سلیمانی
در مراسمی از پوستر و پرچم نخستین یادواره رسانه‌ای مکتب شهید سلیمانی در صداوسیمای مرکز خوزستان رونمایی شد.

به گزارش برنا، در این مراسم استاندار خوزستان گفت: ملت ایران امروز استوار، پُرافتخار و مقاوم در مقابل استکبار جهانی ایستاده اند و موجب شکست توطئه های دشمنان شده اند.

غلامرضا شریعتی با تجلیل از مقام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: دستاورد‌ها و موفقیت‌های کشورمان همه مدیون رشادت و ایثارگری شهدای والامقام و پایداری ملت ایران است.

وی بر ضرورت شناساندن رشادت‌های سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای گرانقدر به نسل جوان تاکید و ادامه داد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است و از همه برگزارکنندگان نخستین یادواره رسانه‌ای مکتب شهید سلیمانی  تشکر می‌کنم.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان نیز در این مراسم گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه‌های مختلف حماسه‌ها آفریده  و ایثارگری کرد و همواره برای کمک به مردم تلاش و گام برمی داشت.

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور افزود: در آستانه سالگرد سردار شهید سلیمانی همه‌ی ما وظیفه سنگینی بر عهده داریم.

وی با اشاره به برگزاری نخستین یادواره رسانه‌ای مکتب شهید سلیمانی ادامه داد: ما باید مکتب شهید سلیمانی  را هر چه بیشتر معرفی و ترویج دهیم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان با اشاره به ارسال دوهزار اثر به دبیرخانه نخستین یادواره رسانه‌ای مکتب شهید سلیمانی گفت: از این تعداد ۶۲۷ اثر به داوری نهایی رسید که از میان آنها ۴۰ اثر برگزیده که ۱۰ اثر برتر نشان شهید سلیمانی  و ۳۰ اثر دیگر دیپلم افتخار اهدا می‌شود.

مسلم رحیمی افزود: نخستین یادواره رسانه‌ای شهید حاج قاسم سلیمانی به میزبانی خوزستان برگزار که از اول دی ماه با ارتباط تصویری مرکز خوزستان با مزار سردار شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی در کرمان آغاز و تا ۱۶دی ماه سالروز شهادت سردار شهید علم الهدی ادامه دارد.

در این مراسم از پوستر و پرچم نخستین یادواره رسانه ای مکتب شهید سلیمانی و کتاب کتاب شعر و خاطرات شهیدان مدافع حرم رونمایی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز