به همت معاونت فضای مجازی صورت میگیرد؛

رویداد مردمی «مرد میدان» در سالگرد شهادت سردار دل ها/ همراه پوستر

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۰:۳۸:۴۳
کد خبر: ۱۱۰۹۶۲۸
رویداد مردمی «مرد میدان» در سالگرد شهادت سردار دل ها/ همراه پوستر
همزمان با گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، رویداد مردمی تولید محتوای مجازی «مرد میدان»برگزار می شود.

به گزارش برنا، معاونت فضای مجازی رسانه ملی با توجه به ماموریت ذاتی خود در نهضت تولید و توزیع محتوا و با تعیین سرفصل های محتوایی مشخص، پیام های مرتبط با سالگرد شهادت سردار سلیمانی و یاران شهیدش؛ با محوریت «هشتگ مرد میدان» بر آن است تا محتواهای مردمی این ایام را در قالب های مختلف فضای مجازی هدایت ، تجمیع و در نهایت مورد داوری مردمی قرار دهد.

 بخش عمده ای از محتوای فضای مجازی همچون عکس  ، فیلم  و متن  همواره از سوی مردم و اقشار مختلف جامعه  تولید می شود که این تولیدات نقطه عطف رویدادهای سیاسی و فرهنگی برشمرده می شود.

بنا بر این گزارش،  به رغم ظرفیت محتوای بی بدیل این تولیدات و به دلیل عدم همگرایی در پیام ها،عمده این زحمات به نقطه اثربخش مشخصی نمی رسد. .

 به گفته حسن میثمی، دبیر رویداد «مرد میدان»، هدف از برگزاری این طرح ،تولید ،توزیع و داوری آثار حرفه ای و نیمه حرفه ای مردمی است که سال گذشته ، در یک عملیات تروریستی ، سردار محبوب خود را از دست داده اند.

میثمی در این باره اظهار داشت : تولید محتوا و فعالیت در این حوزه می تواند علاوه بر قرابت معنوی بین مردم وجایگاه والای این شهید بزرگوار به جریان سازی های گسترده در فضای ملی و بین المللی در موضوع ترور و شهادت منجر شود.

وی در رابطه با عنوان های این رویداد مردمی افزود: این رویداد حول هفت  محور ، تولید محتوای احساسی ، عاطفی، یادداشت هایی در وصف دلتنگی  سردار ، وجوه محبوبیت حاج قاسم و نیز روحیه انقلابی و جهادی این شهید والا مقام و مهمترین آن توجه به نقش سردار قاسم سلیمانی در امنیت ایران و منطقه ، شکل گرفته است.

میثمی افزود:توجه به جنبه الگو سازی برای قشر کودک و نوجوان ، بازنمایی شخصیت شهید و انگیزه بخشی و امید آفرینی برای ادامه راه این شهید و نیز دیگر شهدای ارزشمند کشور نظیر شهید محسن فخری زاده ، بخش دیگری از عناوین کلیدی این رویداد را تشکیل می دهند.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت  کنندگان در این طرح می توانند پس از تولید محتوا در هر قالب و انتشار آن در رسانه های اجتماعی، گروه های اجتماعی و سایت تلوبیون ، با درج هشتگ های مربوط به رویداد ، عضوی از این جریان ملی شوند و یا با  ارسال اثر به شناسه @marde_meydanدراین رویداد مردمی مشارکت کنند.

دبیر رویداد "مرد میدان " تنوع قالب تولید محتوا را از مزیت های این طرح برشمرد و  تصریح کرد: شرکت کنندگان دراین رویداد هیج گونه محدودیتی در تولید محتوا ندارند. وی افزود : عکس ، کلیپ ، دابسمش، یادداشت و  تولیدات حرفه ای تر نظیر انیمیشن ، فیلم کوتاه و موشن گرافی همگی قابلیت حضور در این رویداد مردمی را دارا هستند.

 میثمی  همچنین  تصریح کرد : بخش دیگر رویداد مرد میدان، داوری آثار ارسال شده است که افراد با حضور در سایت www.mardemeydan.ir می توانند نسبت به ارزیابی آثار مشارکت کنند .

 

poster 3

 

نظر شما