«من قاسم سلیمانی هستم» در خارج مرزها دیده می شود

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۲:۱۹:۰۹
کد خبر: ۱۱۱۱۰۲۹
«من قاسم سلیمانی هستم» در خارج مرزها دیده می شود
مراسم تشییع باشکوه شهید قاسم سلیمانی در مستند «من قاسم سلیمانی هستم» برای مخاطبان اردوزبان در شبه قاره هند و نیز کردزبانان بیننده شبکه سحر در آن سوی مرزها به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش برنا، در اولین سالگرد شهادت سردار دل ها، بهت جهان از تلاطم دریای مردم برای تشییع فرمانده سپاه قدس؛ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مستند «من قاسم سلیمانی هستم» به تصویر کشیده می شود.

این مستند روایتی دیگر با نگاهی نو از تشییع پیکر پاک و مطهر سردار بزرگ مقاومت؛ شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرهای مختلف از جمله؛ اهواز، مشهد، قم، تهران و کرمان را در کانال کردی شبکه سحر  ترسیم می کند.

در این مستند تصاویر حضور میلیونی مردم پایتخت ایران و نیز شهرهای دیگر به پاس قدرشناسی از سردار بزرگ اسلام و مقاومت و برگزاری مراسم باشکوه و میلیونی در تشییع پیکر پاک حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش که بهت جهانی را برانگیخته و عمده رسانه‌های خارجی را مجبور به پوشش پر ضریب این رخداد عظیم کرده است، نشان داده خواهد شد.

مستند «من قاسم سلیمانی هستم» به تهیه کنندگی و کارگردانی امیر سینا سلیمی، تولید بسیج سازمان صداوسیما بوده و زبانگردانی آن با مدیریت توحید یعقوب زاده در کانال کردی؛  توسط کریم کلاشی فر و در کانال اردو؛ توسط اظفر کاظمی، انجام شده است و در ایام سالگرد آن شهید بزرگوار پخش خواهد شد.

 

نظر شما