میترا حجار امسال با «نیلگون» فجر را جشن می گیرد

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۴:۴۳:۵۵
کد خبر: ۱۱۱۱۳۸۶
میترا حجار امسال با «نیلگون» فجر را جشن می گیرد
«حسین سهیلی‌زاده» امسال نخستین فیلم بلند سینمایی‌اش با نام «نیلگون» را به سی و نهمین جشنواره فیلم فجر ارائه می‌دهد.

به گزارش برنا، سهیلی‌زاده فعالیت خود را با ساخت آثار تلویزیونی از دهه 70 آغاز کرد و در طی این سال‌ها آثار پرمخاطبی چون «پریا»، « آخرین بازی»، «آوای باران»، «فاصله‌ها»، «دلنوازان»، «آخرین دعوت»، «آخرین گناه»، «روزهای اعتراض»، « پیله‌های پرواز»، «عشق گمشده» و «مانکن» را برای شبکه‌های مختلف تلویزیون و همچنین شبکه نمایش خانگی کارگردانی کرده است. او این روزها مشغول ساخت سریال «ملکه گدایان» برای پخش از شبکه نمایش خانگی است.

سهیلی‌زاده در تمام این سال‌ها به ساخت آثار تلویزیونی مشغول شد و از سینما دور ماند اما نشان داد که رگ خواب مخاطب را به خوبی شناخته است و می‌داند که چطور باید مخاطب را پای تلویزیون نگه دارد. با علم به تفاوت‌های دو مدیوم، حضور او در سینما با نخستین ساخته‌اش با نام «نیلگون» کنجکاوی‌برانگیز است.

«نیلگون» به قلم بابک کایدان نوشته شده است و ایرج محمدی آن را تهیه کرده است. 

قصه فیلم درباره دختری به نام نیلگون است که یک پسر پولدار و یک پسر فقیر عاشق او هستند، اما خودش به شهاب پسر فقیر که همبازی دوران کودکی اوست تمایل دارد. شهاب متواری و تحت تعقیب است و پدر نیلگون و دوستش سامره با این رابطه و وصلت مخالفند و او را به سمت دیگری سوق می‌دهند. 

محمدرضا فروتن، میترا حجار، همایون ارشادی، آناهیتا درگاهی و سام درخشانی  در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

سایر عوامل فیلم عبارتند از: دستیار اول  فیلمبردار: محمدرضا خلج زاده، نورپرداز: امین مافی، عکاس: هلیا رضایی، مدیر تدارکات: محسن مقاره عابد، جانشین تولید: آرش نجفی- امیر شیرانزایی قلعه نو، منشی صحنه: گل کوشان، برنامه‌ریز: علی دهقانزاده، مدیر برنامه ریزی: مسعود میمی،  دستیار اول کارگردان: امین محمودی، طراح صحنه: سهیل میرسپاسی، طراح لباس: بهزاد آدینه، جلوه‌های ویژه بصری: امیر ولیخانی، صدابرداران: مهدی آزادی- علی ظهوری، طراحی و ترکیب صدا: امیرحسین صادقی، مدیر تولید: فرزین فرزدنیا، طراح گریم: عبدالله اسکندری، موسیقی: آرمان موسی‌پور، تدوین: امین عابدی، مدیر فیلمبرداری: رضا شیبانی، مجری طرح و سرمایه‌گذار: ایمان نیکنام، تهیه‌کننده: ایرج محمدی، کارگردان: حسین سهیلی‌زاده.

 

2

 

1

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز