خاطراتی شنیدنی از همرزم حاج قاسم سلیمانی

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۹:۳۰:۱۴
کد خبر: ۱۱۱۲۱۷۱
خاطراتی شنیدنی از همرزم حاج قاسم سلیمانی
«چهل ستون» به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی امروز دهم دی ماه ساعت 20 میزبان حجت الاسلام شمس الدینی می شود .

به گزارش برنا، «چهل ستون» به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی امروز دهم دی ماه ساعت 20 میزبان حجت الاسلام شمس الدینی می شود .

 حجت الاسلام شمس الدینی در «چهل ستون» از خاطرات مشترک، مهم و گفته نشده خود با حاج قاسم می گوید و مخاطبان شاهد یک فضای صمیمانه بین حضار و مهمانان هستید. مهمان به سبب دوستی نزدیک با حاج قاسم سلیمانی از ویژگی های اخلاقی و شخصیتی او می گوید و باعث ایجاد یک فضای احساسی می شود که در نوع خود مثال زدنی است.

حجت الاسلام شمس الدینی خاطرات خود با حاج قاسم سلیمانی را از کباب پختن تا میدان نبرد مرور می کند و بر شخصیت والا و مهم سردار تاکید می کند.

برنامه ترکیبی" چهل ستون" کاری از گروه سیاسی شبکه پنج سیماست که بخش اصلی آن را گفت و گوی گرم و صمیمانه جوانان با مسئولان تشکیل می دهد. این برنامه دارای دو بخش موشن گرافیک از معرفی مهمان و معرفی دست آورد های برنامه است.

فصل ششم برنامه تولیدی – ترکیبی" چهل ستون" ویژه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به تهیه کنندگی محمد حسین سعادتی، کارگردانی رضا الهی و با اجرای آرش رضوانی از چهارشنبه 10 دی ماه به مدت 5 شب تماشایی می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز