سردار سلیمانی هدایت کننده محور مقاومت در «صادق العهد»

۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۲:۴۶:۲۶
کد خبر: ۱۱۱۲۹۱۸
سردار سلیمانی هدایت کننده محور مقاومت در «صادق العهد»
همراهی و هدایت محور مقاومت توسط حاج قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده سپاه قدس در میدان نبرد در این قسمت از مستند «صادق العهد» تولید جدید شبکه العالم به تصویر کشیده می شود.

به گزارش برنا، سپاه قدس به فرماندهی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، پیوند جغرافیایی بین ایران، عراق، سوریه و لبنان را به وجود آورد و مسیر امنی برای پشتیبانی از محور مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی هموار ساخت.

 مستند امشب «صادق العهد» به تهیه کنندگی محمد معین مقامی به اهیمت استراتژیکی و زئوپلیتیکی این پیوند جغرافیایی و نیز تاثیر سردار سلیمانی در ایجاد وحدت بین مسلمانان در مقابله با رژیم صهیونیستی از زبان مصاحبه شونده هایی از ایران، فلسطین، لبنان، سوریه، عراق و یمن خواهد پرداخت.  

 سید یاسر موسوی، فرزند شهید سید عباس موسوی دبیر کل سابق حزب الله لبنان، اسماعیل رضوان؛ عضو ارشد حماس، خضر حبیب از رهبران جنبش جهاد اسلامی، نوری مالکی ؛ نخست وزیر اسبق عراق، ابوضیا صغیر از فرماندهان حشدالشعبی، طالب الموسوی از فرماندهان حشدالشعبی و حزام الاسد؛ عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن از جمله شخصیت هایی هستند که با آنان در خصوص ابعاد شخصیتی، نظامی و تاثیرگذاری سردار بر محور مقاومت در منطقه گفت و گو خواهد شد.

در این گفت و گوها بر تلاش بی وقفه شهید سردار سلیمانی در راه مقاومت و وفای به عهد سردار دل ها در مبارزه با تروریسم و از بین بردن داعش و نیز روحیه استکبار ستیزی وی از منظرهای مختلف تاکید خواهد شد.

مستند «صادق العهد» تولید شبکه العالم توسط گروه تصویربرداران از جمله مهدی عاشوری، مرتضی خرمی، جلیل قزوینه و امیرحسین نائینی، تدوین؛ نیما محسنی، هماهنگی؛ زهرا سودفرد با روایت محمد باقر، امشب 11 دی ماه ساعت 21 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

 

نظر شما