در برنامه «بلانکو»ی ببینید:

معرفی و نمایش فیلم های کوتاه «هدیه» و «چاله»

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۳:۵۷:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۳۶۹۷
معرفی و نمایش فیلم های کوتاه «هدیه» و «چاله»
شبکه هیسپان تی وی در این قسمت از برنامه «بلانکو» به معرفی و بررسی فیلم «هدیه» -El Regaldo- و نمایش فیلم «چاله» به کارگردانی متین نوروزی برای مخاطبان اسپانیایی زبان می پردازد.

به گزارش برنا، بلانکو با اجرای «اُسوالدو کانالز» که در هر قسمت یک فیلم کوتاه را معرفی و ضمن نمایش بخش هایی از آن با کارگردان و سازنده اثر به گفت و گو می نشنید، فیلم «هدیه» به کارگردانی «کارلوس بالستروس» را انتخاب کرده است.

این فیلم کوتاه که به مناسبت فرارسیدن سال نوی میلادی به مخاطبان اسپانیایی زبان معرفی می شود، توانسته جوایز متعددی را از جشنواره های فیلم بین‌المللی کسب کند. «هدیه» روایتی است از روزهای نخست سال نوی میلادی که کودکی به نام «ایتان» منتظر دریافت هدیه کریسمس خود است و بعد از ورود به اتاق، پدر خود را می بینید که در حال خوردن شکلات های هدیه کریسمس وی شده و ....

در این برنامه، کانالز، مجری برنامه با «کارلوس بالستروس» به گفت‌وگو می پردازد. بالستروس، از این فیلم و دلایل ساخت آن می گوید و از موفقیت های «هدیه» در جشنواره های مختلف سخن می گوید.

همچنین در این برنامه جشنواره فیلم 100 ثانیه ای  ایران نیز به عنوان یکی از جشنواره های بین المللی به مخاطبان معرفی و یک فیلم از این جشنواره پخش می شود. در این قسمت، فیلم «چاله» به کارگردانی متین نوروزی روی آنتن هیسپان تی وی می رود.

برنامه 25 دقیقه‌ای «بلانکو» ساعت چهارشنبه 17 دی ماه ساعت 3:00 بامداد برای مخاطبان اسپانیایی زبان پخش می شود. بازپخش این برنامه ساعت 10:00 و 19:00 همان روز و 12:30 روز بعد روی آنتن می رود.

 

نظر شما