نخستین شماره «فجرنامه» جشنواره فیلم فجر۳۹ منتشر شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۲:۳۳:۲۱
کد خبر: ۱۱۱۳۷۴۳
نخستین شماره «فجرنامه» جشنواره فیلم فجر۳۹ منتشر شد
نخستین شماره «فجرنامه» سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر به همراه گفت‌و‌گویی از حسین وخشوری دبیر نخستین جشنواره فیلم فجر و سرمقاله‌ای از مهرداد خوشبخت منتشر شد.

به گزارش برنا، سرمقاله نخستین شماره از «فجرنامه» را که مصادف با اولین سالروز شهادت سردارسلیمانی منتشر شده، «مهرداد خوشبخت» کارگردان فیلم برگزیده جایزه سردارسلیمانی در فجر38 نوشته است.

در نخستین شماره «فجرنامه» علاوه بر مروری بر اخبار جشنواره سی و نهم، در بخش ویژه «جشنواره در آینه قرن» با «حسین وخشوری» دبیر نخستین جشنواره فیلم فجر گفت‌وگو شده و «غلامرضا موسوی» روایت خود را از اولین دوره جشنواره ارائه داده است.

همچنین دیگر گفت‌وگوی ویژه این بخش، به «فرح اصولی» همسر و همکار زنده‌یاد «خسرو سینایی» برگزیده دومین دوره جشنواره اختصاص یافته است.

گزارش‌ نشست خبری دبیر جشنواره سی و نهم، گفت‌وگو با داوران بخش فیلم کوتاه و مستند این دوره جشنواره، نگاهی به حضور بخش فیلم کوتاه در ادوار جشنواره، آشنایی با 38 فیلم کوتاه این دوره و مطلبی با عنوان «ضرورت برپایی جشنواره فیلم فجر» به قلم سیدرضا صائمی از دیگر مطالب نخستین شماره «فجرنامه» به شمار می‌رود.

«فجرنامه» سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به سردبیری سمیه علیپور در کانال و سایت جشنواره انتشار می‌یابد. بولتن مجازی  جشنواره، پیش از شروع به کار این رویداد سینمایی به صورت هفتگی منتشر خواهد شد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز