«حرف آخر» را ثریا قاسمی در جشنواره می زند

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۸:۳۴:۲۹
کد خبر: ۱۱۱۴۱۳۴
«حرف آخر» را ثریا قاسمی در جشنواره می زند
فیلم «حرف آخر» به کارگردانی ابراهیم شفیعی و تهیه‌کنندگی علی شاه‌حاتمی با بازی ثریا قاسمی متقاضی حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر است.

به گزارش برنا، «حرف آخر» اولین ساخته سینمایی ابراهیم شفیعی است که پیش از این چندین فیلم کوتاه و مستند ساخته است.

فیلمبرداری این فیلم سینمایی طی 35 جلسه در تهران با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی در لوکیشن‌های متعدد داخلی و خارجی انجام شد و سینا گنجوی همزمان با فیلمبرداری آن تدوین «حرف آخر» را آغاز کرد. 

«حرف آخر» به نویسندگی ابراهیم شفیعی درامی است اجتماعی که سوژه‌ای متفاوت دارد و برای نمایش در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر تولید شد.

داستان این فیلم درباره قضاوت، عشق و تردید است. «حرف آخر» داستانی است که می‌خواهد نشان دهد که چطور می‌شود به واسطه یک امضا یک شخص می‌تواند شخص دیگری را از کره زمین حذف کند اما همان آدم به تنهایی قادر نیست به تنهایی چرخه حیات و نسل را ادامه دهد. زندگی برشی است از این رفتن و آمدن‌های پرتردید و پر قضاو‌ت‌.

ابراهیم شفیعی پیش از این دستیار کارگردان‌های صاحب نامی همچون رسول صدرعاملی، جمال شورجه و علی شاه‌حاتمی را بر عهده داشته و چندین فیلم کوتاه موفق ساخته و در بیش از 40 جشنواره حضور داشته است.

ابراهیم شفیعی پیش از این فیلم‌های کوتاهی چون «رولت»، «دوتارمو»، «صدای سکوت»، «صدای خواب»، «خط سفید»، «ساغر»، «روایت راوی» و مستندهای «زندگی و دیگر هیچ»، «فرنگیس» و «پارادیزو» را در رزومه کاری خود دارد.

علی شاه‌حاتمی کارگردان و نمایشنامه‌نویس ا‌ست.او فعالیت هنری را در سینما با بازیگری و کارگردانی در فیلم‌های کوتاه آغاز کرد. از فعالیت‌های او می‌توان به ساخت سریال‌های تلویزیونی اشاره کرد که سریال تلویزیونی «خوش‌رکاب» و «خوش‌غیرت» از پر مخاطب‌ترین سریال‌های او به شمار می‌آیند.

ایوب آقاخانی، شبنم قلی خانی، ثریا قاسمی، علی استادی، علی باقری، مونا کرمی، وندا جعفری و حسن نجاریان، محمد على تقوى، هیلا اکرامى، آذین احرامى، مریم کاظمى و سهیل محبی بازیگران فیلم سینمایی «حرف آخر» هستند.

سایر عوامل این پروژه عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: مجید طرقی، دستیار اول فیلمبردار: رضا گوگانى، مدیر صدابرداری: جلال سعادت یار، دستیار صدابردار: احمد دزفولى، طراح گریم: زهرا عباسی، گریم: عرفان پورمند، ملیحه رنجبر، دستیار طراح: زهرا کریمی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: مسعود قدسی، دستیار دوم کارگردان: ابراهیم لطیفى، دستیار سوم کارگردان: سحر برجى، گروه صحنه و لباس: آراز رز، فرزانه نیکنامی، مدیر تولید: علی نجاریان، مدیر تدارکات: اصغر پسندپور، عکاس: آرمین فلکی، فیلمبردار پشت صحنه: مجتبى فروزان، مشاور فیلم نامه: دکتر محسن زالی، منشی صحنه: سمانه دالوند، تدوین: سینا گنجوی، آهنگساز: اکبر بلالی، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: امیرحسین پولادی، طراحى و ترکیب صدا: مهرداد براتی.

 

1

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز