«اتاق شیشه‌ای» به آنتن برگشت

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۰۸:۴۳:۵۲
کد خبر: ۱۱۱۴۸۳۴
«اتاق شیشه‌ای» به آنتن برگشت
سری جدید مجموعه «اتاق شیشه‌ای ٢» با رویکرد روانشناسی و روانکاوی به آسیب‌ها و چالش‌های اجتماعی و خانواده به شبکه چهار سیما بازگشت.

به گزارش برنا، مجموعه «اتاق شیشه‌ای ٢» با رویکرد روانشناسی و روانکاوی به آسیب‌ها و چالش‌های اجتماعی و خانواده و به طرح موضوع و سوال در ذهن بیینده می‌پردازد تا او را به فکر و تعمق کردن در زندگی مشترک زناشویی و خانواده هدایت کند.

هدف این برنامه، کمک به استحکام زندگی مشترک و دادن راهکارهایی برای رسیدن به آرامش و حس خوب در خانواده است.

در سری جدید «اتاق شیشه‌ای»، بیشتر به مسائل کودکان و نوجوانان پرداخته شده است.

موضوعات این برنامه هر یک به طور مستقل و اپیزود است. اهمیت احساسات و عواطف در زندگی مشترک، دوران بلوغ نوجوانان، ترس کودکان، نگهداری از والدین، زنان و مردان شیفت کار، اهمیت تفریح و سرگرمی در خانواده، اعتیاد، ازدواج سنتی و مدرن، انتظارات زنان در زندگی مشترک، حسادت، ناپدری، نامادری، دوران نامزدی، سال‌های اول ازدواج، وابستگی زن‌ها… از جمله موضوعاتی است که با حضور روانشاناسان و در قالب نمایش به آن‌ها پرداخته می‌شود.

این برنامه در ۵۰ قسمت ٢٨ دقیقه‌ای در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تهیه شده است و پخش آن از شنبه ۱۳ دی‌ماه آغاز شده و شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰:۳۰ است.

عوامل تولید این برنامه عبارتند از تهیه‌کننده و کارگردان: احمد ظریف رفتار، محقق: آرزو جوادی کما، تصویربردار: یعقوب عباس فام، تدوین: محمد حسین محمود، مرضیه توکل نیا، هماهنگی: سیمین کرم زاده.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز