شانس های جوایز گلدن گلوب کدامند؟

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۰:۰۱:۱۸
کد خبر: ۱۱۱۵۵۷۳
شانس های جوایز گلدن گلوب کدامند؟
انجمن مطبوعات خارجی هالیوود اهداکننده جوایز گلدن گلوب در فصل جوایز مراسم خود را پیش از اسکار برگزار می‌کند. نشریه ورایتی در گزارشی شانس‌های احتمالی دریافت گوی طلایی بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان این مراسم را برشمرده است.

به گزارش برنا، انجمن مطبوعات خارجی هالیوود اهداکننده جوایز  گلدن گلوب در فصل جوایز مراسم خود را پیش از اسکار برگزار می‌کند. نشریه ورایتی در گزارشی شانس‌های احتمالی دریافت گوی طلایی بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان این مراسم را برشمرده است.

۱. «میناری»  محصول مشترک کره و آمریکا ساخته لی آیزاک چانگ،فیلمی  که به یک خانواده کره‌ای مهاجر به آرکانزاس در دهه ۱۹۸۰ می‌پردازد.

۲. «زندگی پیش رو» از ایتالیا به کارگردانی ادواردو پونتی،این فیلم درباره رابطه بین زن سالخورده‌ای بازمانده جنگ جهانی با یک پسر بچه ۱۲ ساله است.

۳. «دور دیگر» از دانمارک به کارگردانی توماس وینتربرگ، درباره چهار دوست که همه آموزگار دبیرستان هستند و می‌خواهند سطح زندگی‌شان را به یک‌باره بالا ببرند.

۴. «تو را با خود حمل می‌کنم» از مکزیک به کارگردانی هایدی اوینگ؛ درباره فشار اجتماعی بر یک آشپز که وادار می‌شود مکزیک را ترک کند و به نیویورک برود.

۵. «لا لورونا» از گواتمالا ساخته جایرو بوستامنته؛ درباره ژنرالی که نظارت بر نسل کشی مایاها را برعهده داشت و با روح آنها روبه‌رو می‌شود.

۶. «شب پادشاهان» از ساحل عاج به کارگردانی فیلیپ لاکوت؛ درباره یک زندانی که باید برای دیگر زندانیان قصه بگوید.

۷. «مدت زیادی اینجا نخواهم بود» از مکزیک ساخته فرناندو فرایس دلا پارا؛ درباره رقصنده‌ای که باید خانه‌اش را ترک کند و به نیویورک برود.

۸. «رفقای عزیز!» از روسیه به کارگردانی آندری کونچالوفسکی؛ فیلم درباره نسل‌کشی نوواچرکاسک و به عواقب آن می‌پردازد.

۹. «یک خورشید» از تایوان ساخته چونگ مونگ-هونگ؛ درباره ۲ برادر یکی  پولدار و دیگری خلاف‌کار.

۱۰. «خواهر کوچک من» از سوییس به کارگردانی استفانی شوات و ورونیک ریموند؛ درباره نمایشنامه‌نویسی که سعی دارد تا خواهر دوقلویش را به صحنه نمایش برگرداند.

«شارلاتان» از جمهوری چک، «سنگر بی‌پایان» از اسپانیا، «پدر» از بلغارستان، «امید» از نروژ، «جالیکاتو» از هند، «پرش» از چین، «مارتین ادن» از ایتالیا، «کجا بودی آیدا؟» از بوسنی و هرزگوین، «بچه‌های خورشید» از ایران، «و فردا همه جهان» از آلمان، «تاو» از فنلاند، «دو نفر ما» از فرانسه، «مادران واقعی» از ژاپن و ««فصل خیس» از سنگاپور نیز دیگر فیلم‌هایی هستند که در رده‌های بعدی به عنوان شانس‌های دریافت گوی طلایی گلدن گلوب معرفی شده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز