بوستان هنر خط» منتشر شد

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۱:۳۵:۲۴
کد خبر: ۱۱۱۸۲۳۴
بوستان هنر خط» منتشر شد
چاپ پنجم کتاب «بوستان هنر خط» به خط حبیب‌ الله فضائلی در انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش برنا، حبیب‌ الله فضائلی از معدود خوش‌نویسانی بود که قلم با صفایش در همه خطوط اسلامی-ایرانی در اوج قرار داشت. وی که متولد شهرستان سمیرم اصفهان است و تحصیلات حوزوی دارد، صرفاً با مشاهدة آثار قدما و اساتید و با بهره جستن از چشمة ذوقش، چنان همتی در این راه صرف کرد که می‌توان ادعا کرد که در طول تاریخ خطوط اسلامی هیچ‌کس چنین باری را به دوش نکشیده است. دو کتاب اطلس خط و تعلیم خط که توسط انتشارات سروش پیش‌تر چاپ شده‌اند گواهان صادقی‌اند بر این ادعا. مجموعة پیش رو، گردآوری و گزینش آثار این استاد است به دست خودش و در همة خطوط، از کوفی و محقق و ریحان و ثلث تا نسخ و نستعلیق و شکسته و مشق. وی که در سال 1376 چشم از جهان فروبست، میراثی از خود به یادگار گذاشته است که نامش را بر تارک فرهنگ و هنر این دیار جاودانه خواهد کرد.

چاپ پنجم این اثر در 104 صفحه رحلی، شمارگان 1000 نسخه و با قیمت 60000 تومان به همت انتشارات سروش در اختیار علاقمندان به مباحث این حوزه قرار گرفته است.

علاقه‌ مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از طریق فروشگاه با شماره 88310610 و یا فروشگاه اینترنتی با شماره 66415401 تماس بگیرند.

همچنین از طریق اینستاگرام انتشارات سروش به نشانی@soroushpub_com ، واتساپ به شماره 09301949130 و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز