«چالش» اصلاح ساختار بودجه در رادیو

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۰۹:۴۰:۰۷
کد خبر: ۱۱۱۸۷۵۰
«چالش» اصلاح ساختار بودجه در رادیو
شبکه رادیویی اقتصاد در برنامه«چالش» دوشنبه ۲۲ دی به سراغ اصلاح ساختار بودجه و آخرین وضعیت آن می رود.

به گزارش برنا، دولت روحانی در حالی آخرین بودجه سالانه خود را به مجلس تحویل داد که کشور از نظر شرایط اقتصادی در موقعیتی خاص و منحصر به‌ فرد به‌ سر می‌ برد. از سویی تحریم‌ های آمریکا هنوز تداوم دارند و از سوی دیگر شیوع ویروس کرونا، موقعیتی کمتر تجربه شده را به وجود آورده است. از سوی دیگر دولت باید شرایطی را فراهم کند که مجلس یازدهم که در بسیاری از امور و سیاست‌ ها با قوه مجریه هم نظر نیست، به بودجه سال ۱۴۰۰ نظر مثبت بدهد. در ماه‌ های گذشته یکی از بحث‌ هایی که وجود داشت، اما به نظر در عمل به مرحله اجرا نرسید، موضوع اصلاح ساختاری بودجه در ایران و کاهش مشکلاتی بود که اقتصاد کشور در طول دهه‌ های گذشته با آن مواجه بوده است.

نمایندگان مجلس می‌ گویند دولت در لایحه جدید خود اصلاحات ساختاری را در دستور کار قرار نداده و کارشناسان نیز در این زمینه اتفاق نظر ندارند، اما سوال اصلی این است که چرا اصلاحات ساختاری در بودجه ایران این چنین دشوار شده و راه‌ حلی برای آن پیدا نمی‌ شود.

در برنامه«چالش» امروز میهمانان درباره بودجه ۱۴۰۰ و اقدامات اصلاحی در آن و اقدامات دولت برای اصلاح ساختار بودجه، مطالبی را به سمع شنوندگان می رسانند.

این برنامه کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه ‎کنندگی نازنین کتابچی، روزهای زوج ساعت ۱۵:۵ به مدت ۵۰ دقیقه از شبکه رادیویی اقتصاد به روی آنتن می رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز