محسن علی اکبری در گفت و گو با خبرگزاری برنا؛

موافق ها و مخالفان « روزهای ابدی» قدرت فیلم ساز را برای آثار بعدی دو برابر می کنند/ فضای مجازی در دیده شدن سریال تاثیر گذار بوده است!

۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۳:۰۶:۴۳
کد خبر: ۱۱۱۹۱۳۵
موافق ها و مخالفان « روزهای ابدی»  قدرت فیلم ساز را برای آثار بعدی دو برابر می کنند/ فضای مجازی در دیده شدن سریال تاثیر گذار بوده است!
این روز ها فضای مجازی در دیده شدن تولیدات سینمایی و تلویزیونی تاثیر بسیار زیادی دارد طوری که مدیران روی آن حساب ویژه ای باز کردند و مشخصا دیده شده است که تیم محتوایی هر برنامه و سریال تلویزیون مدیریت شده بخش هایی از آن را با هدف وایرال در فضای مجازی تولید می کنند که به اعتقاد کارشناسان در دیده شدن و معرفی اثر، اثری به مراتب پر رنگ تر از پخش از آنتن رسانه دارد. با برخی از برنامه سازان، کارگردانان و تهیه کنندگان و... در این باره گفت و گو کردیم.

محسن علی اکبری تهیه کننده سینما و تلویزیون در خصوص اینکه فضای مجازی چقدر در دیده شدن سریال « روزهای ابدی» موثر بوده است به خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: نمی توان فضای مجازی را ندیده گرفت و حتما این فضا تاثیر زیادی داشته است ولی از طرفی در فضای مجازی با نظرات مختلفی مواجه هستیم برخی موافق و برخی دیگر مخالف این سریال هستند درواقع این مسئله به فیلم ساز کمک می کند که اگر نقدی یا ضعفی در کار باشد به قدرت تبدیل شود و اگر نقطه قوتی دارد فیلم ساز به پروژه بعد و مقوله نفوذ بیشتر بپردازد.

این کارگردان در این مورد که تا کنون از بازخورد سریال رضایت دارید و اینکه آیا این بازخورد ها به پیش بینی های شما نزدیک بوده است یا خیر بیان کرد: تقریبا آنچه را که تصور می کردیم به وقوع پیوسته است و مخاطبی که این سریال را نگاه می کند و احساس این را دارد که به معقوله تاریخ و انقلاب علاقه دارد رضایت بخش است و تا کنون نیز خدارا شکر مخاطبان رضایت داشته اند.

علی اکبری در خصوص این که از فضای مجازی برای تبلیغ سریال  چقدر استفاده کرده  است  و آیا  اصلا به اینکه بخش هایی از این سریال در فضای مجازی پخش شود فکر کرده یا خیر؟ خاطرنشان کرد: بله از قبل ما با مدیر روابط عمومی هماهنگ کرده بودیم و مرتبا با پخش صحنه هایی از سریال و تیزرها و مصاحبه با بازیگران و عوامل این کار انجام می شود و امیدوار هستیم که تاثیر بیشتری گذاشته شود.

محسن علی اکبری در این باره که چقدر از این تبلیغات نتیجه گرفته اند تصریح کرد: اصلا نمی شود فضای مجازی را در زمان و شرایطی که تقریبا 90 در صد با این فضا آشنا هستند ندید گرفت. به نظر می آید که هنوز جای کار در فضای مجازی داریم و می توانیم بیشتر و بهتر راجع به سریال در فضای مجازی بحث کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز