«مهربانو»ی رادیو تهران مخترع است

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۰۹:۴۱:۵۱
کد خبر: ۱۱۱۹۹۸۶
«مهربانو»ی رادیو تهران مخترع است
برنامه «مهربانو» در گفتگو با سهیلا سلحشور کردستانی مخترع ایرانی مروری بر زندگی او دارد.

به گزارش برنا، در برنامه «مهربانو» از رادیو تهران علاوه بر این که از موفقیت‌های زنان ایرانی نام می‌بریم، صحبت از زنان و دخترانی است که همه موانع را از سر راه خود برداشته‌اند و قدرتمندتر از مردان یک جامعه، خود را به تمام دنیا نشان داده‌اند.

بانوانی که مشغول به فعالیت هستند و با تمام توان، پروژه‌هایی را به تنهایی و با تدبیر پیش برده‌اند از این رو در برنامه «مهربانو» زندگینامه بانوان موفق مرور می‌شود.

برنامه «مهربانو» از رادیو تهران، پنجشنبه، ۲۵ دی‌ماه در گفتگو با سهیلا سلحشور کردستانی بانوی مخترع ایرانی مروری بر زندگی این بانو دارد.

در این برنامه علاوه بر اینکه ایشان از عشق و حمایت همیشگی همسرش می‌گوید، با افتخارات عملی، مدارک علمی، کشفیات، مقالات و اختراعات علمی و فعالیت او آشنا شوید.

محصولات او اقلامی همچون ترمیم‌کننده‌ها، ضدعفونی‌کننده‌ها، بندآورنده‌های خونریزی و مواردی مشابه این‌هاست، پوشش پلیمری زخم ثبت شده در اتحادیه اروپا، ساخت نوعی چسب سه لایه حاوی داروی ایبوپروفن و…

مخاطبان می‌توانند برنامه «مهربانو» را هر پنجشنبه ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه دنبال کنند. تهیه کنندگی، اجرا، تحقیق و آیتم‌سازی برنامه بر عهده زرین کشاورز است.

رادیو تهران، در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز در دسترس مخاطبان است.

همچنین شنوندگان از سراسر کشور هم می‌توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده‌های دیجیتال (ست تاپ باکس) دریافت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز