«بی بی جان» تدوین را آغاز کرد

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۹:۱۴
کد خبر: ۱۱۳۷۷۰۱
«بی بی جان» تدوین را آغاز کرد
به دنبال اتمام تصویربرداری مستند «بی بی جان»، مراحل فنی کار آغاز شد.

به گزارش برنا، با پایان تصویربرداری مستند «بی بی جان» به کارگردانی سیدحمید میرحسینی و تهیه‌کنندگی علی درویشی که از جدیدترین تولیدات سیمای استان‌ها است، این مستند روی میز تدوین قرار گرفت.

این فیلم مستند روایتگر زندگی بی‌بی‌جان کریمی‌زاده ساکن سیرجان است که به تنهایی سرپرستی سه کودک معلول ذهنی (بیماری PKU ) خود را بر عهده دارد و در این راه با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند.

پژوهش و پیش تولید این مستند ۲ سال به طول انجامیده و تصویربرداری آن به مدت ۲ ماه در منطقه دارستان شهرستان سیرجان انجام شده است.

سیدحمیدمیرحسینی از مستندسازان کرمانی است که برخی از مستندهای وی طی چندسال اخیر از شبکه های مختلف تلویزیون پخش شده است.

وی همچنین ساخت فیلم های مستندی چون سمفونی خاموش، رو به جایی دور، نجوایی در دور دست، و اینک زندگی، قطره چون دریا و … را در کارنامه کاری خود دارد و تاکنون در فستیوال‌های  ملی و بین المللی مختلفی شرکت کرده است.

 

از دیگر عوامل مستند «بی بی جان» می توان به مدیر تصویربرداری: علی رضا نجیب زاده، صدابردار: افراسیاب امیری، مدیر تولید: زینب عبدا… آبادی، پژوهش و تدوین: سیدحمید میرحسینی، عکاس و برنامه ریز: فرزاد میرحسینی، مجری طرح: حجت طاهری، موسیقی: رضا ارجمندی، صداگذاری: مریم شهسواری، دستیاران تصویر: علیرضا طاهرنژاد، علی صالحی، ترجمه: نازیتا شاه عباسی، مشاور پزشکی: فهیمه ناظری، اصلاح رنگ: مازیار محمدی و مشاور رسانه ای: سارا کبریایی اشاره کرد. 

 

نظر شما