رقابت های پورتو-یوونتوس و سویا-دورتمند از رادیو ورزش

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۸:۲۸:۱۳
کد خبر: ۱۱۳۸۰۱۶
رقابت های پورتو-یوونتوس و سویا-دورتمند از رادیو ورزش
رادیو ورزش چهارشنبه 29 بهمن با گزارش رقابت بین تیم های پورتو-یوونتوس و سویا-دورتمند، به صورت زنده علاقه مندان به فوتبال را همراهی می کند.

به گزارش برنا، در ادامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پورتو مقابل یوونتوس قرار خواهد گرفت و همزمان سویا میزبان دورتموند است.

طبق قرعه کشی دیدارهای رفت در روز های ۲۸ و ۲۹ بهمن، ۵ و ۶ اسفند و بازی‌های برگشت نیز ۱۹، ۲۰، ۲۶ و ۲۷ اسفند برگزار می‌شوند.

تیم های حاضر در سید یک یعنی بایرن مونیخ، رئال مادرید، یوونتوس، منچسترسیتی، پاری‌سن ژرمن، لیورپول، دورتموند و چلسی در بازی رفت مهمان هستند و دیدار برگشت را در خانه انجام می‌دهند.

در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و از ساعت ۲۳ چهارشنبه این هفته ۲۹ بهمن، تیم پورتو پرتغال میزبان یوونتوس ایتالیا است.

با اعلام یوفا، تیم داوری اسپانیایی کار قضاوت این مسابقه را بر عهده خواهد داشت. داور وسط این مسابقه «کارلوس دل سرو» است.

با توجه به عملکرد درخشان مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو در بازی‌های این تیم، انتظار می‌رود این بازیکن در بازی چهارشنبه شب در ترکیب پورتو حضور داشته باشد.

باید دید طارمی‌ که به گرفتن پنالتی از بازیکنان تیم حریف مشهور است، آیا می‌تواند مقابل یوونتوس و با قضاوت داور اسپانیایی هم برای تیمش پنالتی بگیرد.

گزارش زنده رقابت پورتو-یوونتوس و سویا-دورتمند، ساعت ۲۳ چهارشنبه ۲۹ بهمن به تهیه کنندگی هوشنگ للهی و با گزارشگری اکبر ارمنده از شبکه رادیویی ورزش روی آنتن می رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز