برگزاری وبینار آموزشی؛

شبکه های اجتماعی و سیاستگذاری فرهنگی در فضای مجازی

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۹:۴۲:۴۷
کد خبر: ۱۱۳۸۰۷۵
پنجمین وبینار آموزشی فرهنگسرای سرو با موضوع شبکه های اجتماعی و سیاستگذاری فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب با حضور دکتر محمد صادق افراسیابی، معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی (مرکز سابق فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) فردا صبح برگزار خواهد شد.

به گزارش برنا، دکتر محمد صادق افراسیابی در این وبینار به تشریح ویژگی های جامعه ی شبکه ای در ایران و ارائه راهکارهایی در حوزه سیاستگذاری فرهنگی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در فضای مجازی، چهارشنبه 29 بهمن ماه ، ساعت 30/8 خواهد پرداخت.

بنابراین گزارش توصیف سبک استفاده ی جوانان از شبکه های اجتماعی خارجی شامل واتس اپ، تلگرام، اینستاگرام، لینکدین و شبکه های اجتماعی داخلی از جمله مواردی است که در این وبینار مطرح خواهد شد.

دکتر محمد صادق افراسیابی، معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی دارای مدرک دکترای سیاستگذاری فرهنگی از پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

وی بنیانگذار انجمن سواد رسانه ای ایران و دارای تألیفات متعدد در حوزه ی شبکه های اجتماعی، سواد رسانه ای و سیاستگذاری فرهنگی است.

علاقه مندان برای شرکت در این وبینار می توانند به لینک https://sinaonline.farhangsara.ir/ch/hijab وارد شوند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88881879 تماس حاصل بگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز