نوروز کدام فیلم ها اکران می شود؟

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۶:۱۶:۲۴
کد خبر: ۱۱۳۹۰۴۰
سه فیلم «درخت گردو»، «چپ راست» و «دینامیت» در نوبت اکران نوروزی قرار گرفتهاست.

به گزارش برنا، به دنبال فراخوان انجمن سینماداران سه فیلم «درخت گردو»، «چپ راست» و «دینامیت» در نوبت اکران نوروزی قرار گرفت.

فیلم «دینامیت»سومین تجربه همکاری پژمان جمشیدی با اطیابی و عامریان و دومین همکاری احمد مهرانفر با این کارگردان و تهیه‌کننده سینما است.

همچنین محسن کیایی، نازنین بیاتی، نادر سلیمانی، میرطاهر مظلومی، امید روحانی، مجید شهریاری و زیبا کرمعلی در «دینامیت» نقش‌آفرینی می‌کنند.

فیلم د«رخت گردو» در سه مقطع زمانی سال‌ها ۶۶، ۸۳ و ۹۵ روایت می شود و بر مبنای داستان واقعی تلخ و انسانی زندگی مردی رنج کشیده‌ی کردی به نام قادر مولان پور و خانواده اش در فاجعه بمباران شیمیایی سردشت میباشد.

پیمان معادی نقش فردی به‌نام «قادر مولان‌پور» را روایت می‌کند که در خلال بمباران شیمیایی سردشت خانواده‌اش دچار مشکلات شیمیایی می‌شوند. در سکانس‌های آخر فیلم، «قادر» در جواب قاضی دادگاه لاهه که می‌پرسد: «چرا اینقدر امیدواری؟»، جواب می‌دهد: «اگر ما کردها امیدوار نبودیم خیلی زودتر از بین رفته بودیم».

پیمان معادی ، مینو شریفی، مینا ساداتی و مهران مدیری در این فیلم بازی می کنند.

«چپ، راست» به کارگردانی حامد و بازی رامبد جوان، پیمان قاسمخانی، ویشکا آسایش، سارا بهرامی با حضور سروش صحت، ستاره اسکندری، مونا فرجاد، تینو صالحی و محمدرضا مالکی  تولید شده است.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز