«شبه قاره» بررسی می کند؛

از اعتراضات کشاورزان هندی تا جاده دیجیتال ابریشم چین

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۰:۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۱۳۹۱۰۲
از اعتراضات کشاورزان هندی تا جاده دیجیتال ابریشم چین
برنامه این هفته «شبه قاره» (The Subcontinent) شبکه پرس تی وی اختصاص به بررسی اعتراضات کشاورزان هندی و جاده دیجیتال ابریشم چین دارد.

به گزارش برنا، برنامه «شبه قاره »به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حسین مهدیان و اجرای محمد جان حسین موضوع اعتراضات کشاورزان هندی در پی تصویب سه مصوبه در پارلمان این کشور و تکمیل بخش دیگری از جاده بلندپروازانه ابریشم چین به آفریقا و اروپا را مورد بررسی قرار می‌ دهد.

 سید عنایت الله آندرابی، مفسر سیاسی از لندن و مارچی بیکر، تحلیلگر اقتصادی از لیزبورگ آمریکا به عنوان کارشناس برنامه این هفته «شبه قاره» پاسخگوی پرسش‌ های مجری برنامه هستند  از جمله اینکه: ماه‌ ها اعتراض چه تاثیری بر زندگی کشاورزان هندی خواهد گذاشت و دولت چه راهکارهایی را برای رسیدگی به این اعتراضات در پیش گرفته است؟ و چالش‌ ها و خطرات پیش روی چین برای اجرای جاده ابریشم دیجیتال چیست و آیا این جاده می‌تواند پایانی برای  غرب در فضای مجازی باشد؟

برنامه شبه قاره روز جمعه ساعت 17 به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می شود و تکرار این برنامه شنبه ساعت 10:00 و ساعت 16:00 و یکشنبه ساعت07:00 و 18:00و دوشنبه ساعت 14:00، سه شنبه ساعت 12:00 و ساعت 23:00 است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز