رونمایی از کتاب کاریکاتور «کارا»

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۳:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۹۱۱۱
رونمایی از کتاب کاریکاتور «کارا»
مراسم رونمایی از کتاب کاریکاتور «کارا» با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز ۲۹ بهمن ماه برگزار شد.

به گزارش برنا، کار و رفاه اجتماعی، مراسم رونمایی از کتاب کاریکاتور «کارا» (آثار منتخب جشنواره ملی کاریکاتور کار) با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه برگزار شد.

این کتاب به همت مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و انتشارات علمی – فرهنگی تهیه شده است .

«کارا» شامل ۷ بخش با مقدمه ای به قلم محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با عنوان «کاریکاتور، زبانی گویا برای به تصویر کشیدن مفاهیم اجتماعی» است .

همچنین حامد شمس، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مقدمه ای با عنوان «گفتمان سازی اجتماعی با زبان کاریکاتور» نگاشته و هادی حیدری دبیر مسابقه نیز در مقدمه ای به موضوع «گام مهم در  خود انتقادی» پرداخته است.

معرفی دبیر و داوران مسابقه، آثار برگزیده مسابقه ملی کارا و آثار راه یافته به بخش مسابقه از دیگر بخش های کتاب «کارا» است.

پیوست این کتاب نیز شامل تصویر فراخوان مسابقه، گزارش تصویری جلسه داوری و اسامی راه یافتگان به کتاب مسابقه ملی کاریکاتور کار «کارا» می شود .

در این مراسم نیز از ۲ کتاب دیگر به نام «توسعه روستایی» ترجمه منصوری و «نظام حکمرانی» تالیف فرید احمدی رونمایی شد.

همچنین در ادامه مراسم رونمایی و ابطال تمبر اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی نیز برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز