کلاس فیلمسازی برای نوجوانان مجانی شد

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۳:۵۶
کد خبر: ۱۱۴۰۰۶۲
کارگاه‌های آموزشی رایگان پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان به صورت برخط طی 7 جلسه با 4 عنوان و با حضور 9 مدرس از فردا سوم اسفند 99 آغاز می‌شود.

به گزارش  برنا، حافظ آهی، نواب محمودی، حامد سلیمانزاده و فریبرز آهنین در آخرین ماه از سال جاری با نوجوانان علاقه مند به فیلمسازی در کارگاه های آموزشی المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران گفت و گو خواهند کرد.

حافظ آهی در کارگاه «آشنایی با سینما» ۳ اسفند، نواب محمودی در کارگاه «شناخت فیلم کوتاه» ۶ اسفند، حامد سلیمانزاده در کارگاه «آشنایی با ایده پردازی برای فیلم کوتاه» روزهای ۱۰ و ۱۳ اسفند و فریبرز آهنین در کارگاه «آشنایی با فیلمنامه کوتاه» در روزهای ۱۷، ۲۰ و ۲۴ اسفند ۹۹ تجربه های خود را به هنرجویان پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران از طریق لایو اینستاگرام المپیاد با شناسه کاربری olym.film.fe@ منتقل خواهند کرد. این کارگاه ها همچنین بر صفحه اینستاگرام انجمن سینمای جوانان ایران با شناسه کاربری iycs.ir@ بارگذاری خواهد شد.

بهره گیری از این کارگاه ها که به همت معاونت فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می شود، برای عموم آزاد و رایگان است و اخبار و جزییات مربوط به این رویداد در سایت www.iycs.ir و صفحه های اینستاگرام نامبرده اطلاع رسانی می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز