سعید نجاتی:

سر منزل مقصود رضوی و چراغ روشن نام امام رضا(ع)

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۱:۲۳:۰۵
کد خبر: ۱۱۴۰۱۵۹
سعید نجاتی در آستانه برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی در پیام خود از اهالی سینمای کوتاه برای همراهی با این رویداد در شرایط سخت کرونا تقدیر کرد.

به گزارش برنا، سعید نجاتی دبیر این رویداد سینمایی در آستانه برگزاری آن پیامی را منتشر کرد که شرح زیر است:

«یا غریب الغربا

هنگامی که پیشنهاد دبیری چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی مطرح شد، پذیرش آن تصمیم چندان دشواری نبود، برای من این امری امام رضایی و واجب بود.

بنابر برنامه های اولیه، تاریخ برگزاری جشنواره در اردیبهشت ماه ۹۹ مقرر شد و چه ذوقی داشتیم برای نمایش فیلم در میان درختان زیبای هیرکانی و جمع کردن همه دوستان اهل فن و فیلمسازان درجه یک سینمای کوتاه در استان زیبای گلستان و صد افسوس که همگی می دانیم پاندمی و جهان شمولی منحوسش را. اکنون با گذشت ۱۹ ماه از شروع به کار دبیرخانه جشنواره، به لطف رفقای فیلم کوتاه، چراغ جشنواره همواره روشن نگه داشته شد تا این رویداد به سر منزل مقصود برسد و این میان من حیرت زده ام از عاشقانه ها و ارادت سینماگران به امام غریب؛ جشنواره ای که مزین است به نام ولایت دار عشق و همه تلاشمان این بوده و هست که درخور شان و جایگاه والای حضرت و متفاوت از همه ادوار پیشین به سرانجام رسد، علیرغم عدم همراهی سازمان ها و نهادهایی که نامشان وامدار القاب امام غریبمان است و لکن غریبمان گذاشتند.

و اما جبران همراهی و همدلی همه دوستانی که هریک به نحوی عمود خانه جشنواره را با جان و دل نگه داشتند، بر دوش من سنگین است و نیک می دانم امام رئوف نگاهشان خواهد کرد.

اگر در طول این مدت قصور و کسوری دیده شده برعهده من حقیر بوده و به بلندای نام آقا امام رضا بر من ببخشایید، از حضرتش استمداد می‌طلبیم برای سلامتی همه عزیزانمان در این دوران و از او می خواهیم تا ضامن مان باشد.»

چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی با محوریت سیره علمی و عملی امام رضا (ع) به همت و مشارکت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان ۴ تا ۷ اسفند ماه در گرگان برگزار خواهد شد.

 

نظر شما