ستاره اسکندری:

بهتر است اولویت‌بندی برای دریافت واکسن با استانداردهای جهانی صورت گیرد

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۵:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۰۴۳۴
بهتر است اولویت‌بندی برای دریافت واکسن با استانداردهای جهانی صورت گیرد
ستاره اسکندری تأکید کرد که در صورت آغاز واکسیناسیون ویروس کرونا در کشور بهتر است دریافت واکسن برای اقشار مختلف طبق استانداردهای جهانی صورت بگیرد.

ستاره اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: با وجود اینکه همکاران من در سینما و تلویزیون بیشتر در تیر رس خطر ابتلا به ویروس کرونا قرار دارند به نظر من بهتر است طبق آنچه که اعلام شده کادر درمان و افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار بگیرند، اما فعلاً که خبری از واکسن نیست خیلی فرقی نمی‌کند چه اولویت‌بندی برای آن داشته باشیم.

اسکندری تصریح کرد: بهتر است اول واکسیناسیون آغاز شود و بعد درباره آن صحبت کنیم اما قطعاً نظر شخصی من این است که آن زمان طبق اولویت‌های جهانی و استانداردهایی که تعریف شده است افراد واکسن دریافت کنند.

این بازیگر در پایان درباره هنرمندان سالمند یا کسانی که بیماری زمینه‌ای دارند، گفت: در سینما و تلویزیون نیز افرادی هستند که بیماری زمینه‌ای دارند یا سالمند به حساب می‌آیند و آن‌ها می‌توانند طبق این اولویت‌های تعریف شده در استانداردهای جهانی در اولویت دریافت واکسن قرار بگیرند.

نظر شما